Hva gjør dere i kveld?

missi12

Elsker forumet
Jeg slapper av i sofaen, forran peisen og nyter at det er helg :D
 
Etter jobb i dag trente jeg en time, og så unnet jeg meg et kvarter i solarium. Og da gikk lufta ut av meg. Må ligger jeg under dyne på sofaen (i treningsklærne! Skrekk og gru), og skal i dusjen, etterhvert.
veldig glad det er fredag.
 
Etter jobb i dag trente jeg en time, og så unnet jeg meg et kvarter i solarium. Og da gikk lufta ut av meg. Må ligger jeg under dyne på sofaen (i treningsklærne! Skrekk og gru), og skal i dusjen, etterhvert.
veldig glad det er fredag.
Flink du er som trener ;) Må kanskje komme i gang med treninga igjen jeg og, men er jo så trøtt :p
 
Nå er mannen kommet hjem og sønnen i seng, da er det straks klart for taco og tv-kveld:)
 
Flink du er som trener ;) Må kanskje komme i gang med treninga igjen jeg og, men er jo så trøtt :p
Jeg har liksom alltid trent, men nå merker jeg at kapasiteten ikke er den samme. Jeg er like sterk, men kondisjonen er skikkelig på bånn, så fort!
Men det er viktig å ha styrke og utholdenhet når en skal føde, så det er bare å kjøre på ;)
men trøtt, det er jeg. I lunchen i dag holdt jeg på å sovne i kantinen.
 
Jeg har liksom alltid trent, men nå merker jeg at kapasiteten ikke er den samme. Jeg er like sterk, men kondisjonen er skikkelig på bånn, så fort!
Men det er viktig å ha styrke og utholdenhet når en skal føde, så det er bare å kjøre på ;)
men trøtt, det er jeg. I lunchen i dag holdt jeg på å sovne i kantinen.
Ja vet at styrke og utholdenhet er viktig :) Må se om jeg kan komme igang igjen. Har ikke trent styrke på 1 mnd, men det gjør vell ikke noe om jeg starter opp igjen fordi om jeg er gravid? Kjenner jo visst det blir vondt eller noe.
 
Jeg tør ikke uttale meg på annet grunnlag enn meg selv, jeg har tenkt å trene så lenge jeg kan. Men jeg tar det roligere nå. Løfter ikke så tungt, tar heller fler repetisjoner. Trener mye rygg og mage, tror det er lurt. Så tenkte jeg å begynne å svømme litt. Får se hva jeg orker :)
 
I kveld er de avslapping og idol på tvn:) har hatt meg trilletur på 2 timer i dag, deilig:) går greit og trene om du har gjort det før;) begynner ikke og trener om man ikke har trent før:) jeg sluttet og trene i fjor når jeg jikk gravid, men jikk mye turer:) det merket jeg godt under og etter fødsel:)
 
I kveld er de avslapping og idol på tvn:) har hatt meg trilletur på 2 timer i dag, deilig:) går greit og trene om du har gjort det før;) begynner ikke og trener om man ikke har trent før:) jeg sluttet og trene i fjor når jeg jikk gravid, men jikk mye turer:) det merket jeg godt under og etter fødsel:)
Har trent tidligere. Men hatt en pause nå før jeg ble gravid. Men turer kan jeg jo alltids gå :) Man må holde seg litt i form under svangerskapet så man har mer å gi under fødselen.
 
Jeg tør ikke uttale meg på annet grunnlag enn meg selv, jeg har tenkt å trene så lenge jeg kan. Men jeg tar det roligere nå. Løfter ikke så tungt, tar heller fler repetisjoner. Trener mye rygg og mage, tror det er lurt. Så tenkte jeg å begynne å svømme litt. Får se hva jeg orker :)
Visst jeg begynner igjen, må jeg bare ta det rolig og ikke legge på så mye vekter så går det nok greit :)
 
Nyter min første fredag fri på lenge! Tok en lur istad og nå har jeg nettopp spist en stor porsjon lasagne :)
Må ta tidlig kvelden, jobb i morra tidlig :)
 
Det tror jeg er lurt! Jeg tror det er veldig forebyggende, kroppen får virkelig gjennomgå de neste månedene.
Ja. Svangerskapet og fødsel sliter på kroppen! Og en sterk kropp tåler mer :)
 
Har en skikkelig avslapningsdag med taco, tv & koselig selskap :) Nyter at det er helg:)

God helg alle sammen!
 
En eller annen i nabolaget har fest, så jeg skal åpenbart ikke sove riktig enda... Men da har jeg jo rikelig tid til å oppdatere meg her inne :)
 
Back
Topp