Skjer det virkelig nå IGJEN? :'(

Ø

Ønskebarn2015

Guest
Når jeg våknet idag tidlig for å gå på toalettet så var det blod på papiret :( Skal jeg virkelig miste for 4 gang? Tårene mine triller, jeg er så lei meg :(
 
Neeeei :( Håper det bare er en uskyldig blødning! Har du vært eller skal du på UL i nærmeste fremtid?
 
Neeeei :( Håper det bare er en uskyldig blødning! Har du vært eller skal du på UL i nærmeste fremtid?

Det håper jeg også, men alle gangene jeg har mistet så har jeg vært like langt på vei som jeg er nå :(
Skal på UL på Tirsdag, så da får jeg det bekreftet om spiren klorer seg fast eller ikke.
 
Ånei :( Men har du ikke blødd mye de gangene du har mistet??
 
Ånei :( Men har du ikke blødd mye de gangene du har mistet??

De gangene jeg har mistet har det startet med at det kom brunt først å så eskalerte det seg, har da også hatt vondt i korsryggen... Denne gangen har jeg ikke merket noe, det kom bare tynt blod ut, men det er jo friskt blod. Håper sånn på at dette bare er en uskyldig blødning, men jeg blir så redd og nervøs, det er så sårt ønsket dette barnet <3
 
Å så trist :(
Håper det er uskyldig og at det går bra!
 
Håper det er en uskyldig blødning og at dette går bra :)
 
Ånei :( dette var ikke noe kjekt å lese.
Håper virkelig det bare er en uskyldig blødning.
Sender en stor :smiley-angelic003
 
Jeg får håpe det. Har ganske vondt i magen med mellomrom nå, men det er ikke kommet mer blod!
Jeg har fortrengt de andre gangene jeg har mistet så og si, så husker ikke helt hvordan det kjentes ut de gangene jeg har mistet, unntatt at det gjorde vondt i korsryggen de andre gangene.
 
Krysser fingrene for deg. ❤
 
Dette kommer til å gå kjempe bra! Vanlig med dmåblødninger. Har hørt at dersom dt er mørktblod med klumper i at det er krise. Så krysser alt for at dette skal gå bra!



Venter en liten engel i september 2013 <3
 
Håper dere har rett. Det er bare lyst blod blandet med slim ( beklager ekle detaljer) :p
 
Føler med deg. Ikke noen kul følelse å sitte og lure. Krysser alt jeg har for at det skal gå bra!!!!!
 
Krysser fingrene for at alt går bra med deg:)
 
Back
Topp