Bare sniker meg sånn forsiktig innom her... :)

Oj, det var to ganger, det er første dag her inne. Men alle gode ting er visstnok tre, så da blir det lykke til nok en gang !
og du, de murringene i magen, det satte igang denne helgen så det nesten kjennes... Så sært!
Hihi, da får jeg si takk-takk-takk, da! :D Har du det også, altså? Har aldri kjent noe sånt før jeg, merkelig følelse! :p Kan jo være lov å håpe på at det er noe da ;) Tester igjen på tirsdag med CB digital, om tr ikke har kommet til da! (Kommer sikkert ikke til å klare å holde meg til da, men verdt et forsøk! ;) ) Da er jeg jo 19 dpo, så det burde vel slå ut da! ;)
 
Masse lykke til! Jeg fikk positiv test først i dag etter et utall negative. Har regnet meg ut at jeg gikk over i syvende uke i går, så noen må bare vente litt lenger enn andre på å få det bekreftet :)
 
Masse lykke til! Jeg fikk positiv test først i dag etter et utall negative. Har regnet meg ut at jeg gikk over i syvende uke i går, så noen må bare vente litt lenger enn andre på å få det bekreftet :)
Oi, såpass ja! :) Gratulerer så mye med spire i magen! :D Får nok bare smøre meg med en god dose tålmodighet og se hva som skjer ;)
 
Fremdeles ingen forandring her... Ingen tr og heller ingen positiv test... Var hos legen før i dag av andre årsaker, og da nevnte jeg det for henne. Vi ble da enige om at jeg skulle fortsette å teste hjemme fram til fredag, og dersom jeg hverken har fått tr eller pos. test til da, så skulle jeg komme inn til blodprøver :)
 
Jeg krysser fingrene for to streker!
 
Du må holde oss oppdatert :) Håper du slipper å gå lenge og vente i uvisshet.
 
Fremdeles ingen tr i sikte, men heller ikke positiv test!! :angry1 Skal kjøpe Doc Morris-tester i morra å ta det, for nå begynner det å gå meg på nervene her å ikke få noe klart svar! :p Har testet med strimler både i går og i dag, og kan etter 5 min se en svaaaaak strek (fikk dessverre ikke med streken på bilde når jeg prøvde å ta bilde av testen). Mulig jeg bare innbiller meg streken også, men kan ikke skjønne hvorfor tr snart er ei uke forsinka..! :confused: Jeg har da alltid stabile sykluser, så skjønner ikke noe... HÅPER jeg kan hoppe inn her snart, altså! :D Krysser fingrene fremdeles!
 
Fremdeles ingen tr i sikte, men heller ikke positiv test!! :angry1 Skal kjøpe Doc Morris-tester i morra å ta det, for nå begynner det å gå meg på nervene her å ikke få noe klart svar! :p Har testet med strimler både i går og i dag, og kan etter 5 min se en svaaaaak strek (fikk dessverre ikke med streken på bilde når jeg prøvde å ta bilde av testen). Mulig jeg bare innbiller meg streken også, men kan ikke skjønne hvorfor tr snart er ei uke forsinka..! :confused: Jeg har da alltid stabile sykluser, så skjønner ikke noe... HÅPER jeg kan hoppe inn her snart, altså! :D Krysser fingrene fremdeles!
en strek er jo en strek ;) fikk du opp to streker ?
 
Jeg hadde en utrasvak en og da jeg begynte å teste!
Jeg tror dere har klart det denne mnd :)
 
Fremdeles ingen tr i sikte, men heller ikke positiv test!! :angry1 Skal kjøpe Doc Morris-tester i morra å ta det, for nå begynner det å gå meg på nervene her å ikke få noe klart svar! :p Har testet med strimler både i går og i dag, og kan etter 5 min se en svaaaaak strek (fikk dessverre ikke med streken på bilde når jeg prøvde å ta bilde av testen). Mulig jeg bare innbiller meg streken også, men kan ikke skjønne hvorfor tr snart er ei uke forsinka..! :confused: Jeg har da alltid stabile sykluser, så skjønner ikke noe... HÅPER jeg kan hoppe inn her snart, altså! :D Krysser fingrene fremdeles!
Krysser alt for at streken er sterkere om noen dager :D Håååper du kommer inn her :)
 
Da var visst håpet om desemberbaby over for min del :( Helt uten forvarsel, så kom tanta med et voldsomt BRAK i dagtidlig, og jeg blør noe hinsides! :confused: Ei uke forsinka.. Blæh! Men jeg ønsker dere alle MASSE LYKKE TIL med graviditeten, håper spirene deres klorer seg fast og blir store og fine før de finner veien ut til verden i desember! :)
 
Back
Topp