Ny her og termin på Lucia dagen :)

Blir nok stas å bli storebror :)
Han er like gammel som mi eldste han da. Hun ble 6 år for 3 uker siden ;)
 
Tusen takk :) formen bra?

Ja formen min er bra den :) Murringen og strekkingen i magen har gitt seg hos meg allerede (håper ikke det er et dårlig tegn) ellers føler jeg meg fyllesyk når jeg er sliten hehe :)
 
Jeg skulle bare henge opp klær og føler meg drit dårlig, sånn influensa.. venter bare på oppkastet kommer, brekker meg mye og er kvalm og svimmel... nesten som fyllesjuka ja :/
Murringen min har IKKE gitt seg, det kommer og går gjennom hele svangerskapet, det er livmora di som vokser så bare slapp av nyt det når du ikke kjenner der ;)
 
Han har spurt meg i 1 år tror jeg om når han skal bli storebror? så han kommer nok bli glad og stolt ja ! :D
gleder meg veldig til og fortelle han det, det er nesten så jeg må filme det skikkelig så man har det spart på film :)
 
Gratulerer og velkommen :)
Jeg er 4+5 og er fra Rogaland
Kjekt når dere kan gi sønnen deres en overraskelse dere vet han blir glad for :)
Vår sønn er snart 2 1/2 og forstår ikke så mye, men når jeg spør han hva mamma har i magen sier han baby, og så skal han løfte opp genseren og sjekke :p
Spurte han også om han ville ha jente eller guttebaby, og det var veldig klart at han ville ha guttebaby, hehe
 
Gratulerer og velkommen :)
Jeg er 4+5 og er fra Rogaland
Kjekt når dere kan gi sønnen deres en overraskelse dere vet han blir glad for :)
Vår sønn er snart 2 1/2 og forstår ikke så mye, men når jeg spør han hva mamma har i magen sier han baby, og så skal han løfte opp genseren og sjekke :p
Spurte han også om han ville ha jente eller guttebaby, og det var veldig klart at han ville ha guttebaby, hehe



Du skal også ha baby på Lucia :) spennende ! da må vi føles synes jeg :D
 
Du skal også ha baby på Lucia :) spennende ! da må vi føles synes jeg :D
Jeg har foreløbig termin 15.desember ifølge menstermin :)
Men satser på å bli flyttet noen dager fram ved UL, ble det med førstemann ;)
 
Spennende da, var akkurat eksakt med første min på ul som gynekologen gjetta, har vært på UL, men skal dit om en uke igjen også da det er litt lettere og se litt mer ;)

Når skal du på UL?
 
Spennende da, var akkurat eksakt med første min på ul som gynekologen gjetta, har vært på UL, men skal dit om en uke igjen også da det er litt lettere og se litt mer ;)

Når skal du på UL?

Hva så dere på UL? Hvor langt er du?
 
Gratulere så masse:) termin på Lucia dagen jeg også:) dette bli min 3:):) minste er 6mnd og gamleste blir 8:) føler me deg på at man er sliten, veldig sliten jeg:) sikkert litt ekstra når jeg enda driver med våken natter:) kvalmen begynner alltid komme i uke 7 så gruer meg:/ håpe håpe art det ikke blir slik:)
 
Back
Topp