Skravletråd team yellow

Alt er bedre enn ingenting! :)

Nå er feberen helt borte, så i morra blir det trening igjen!:D det blir deilig!
To dager fri og jeg har abstinenser.:p
Deilig når man er blitt avhengig av trening og ting går på autopilot. Var inn og så på utfordringstråden, og vi damer har vært veldig flinke i dag. :) stå på videre alle sammen. hadde vært artig å vinne første utfordring. :D
 
Har planer om en laaaaaaaaaaaang trilletur i dag pluss 30 ds i kveld når ungene er i seng, så skal gjøre mitt for å få trimpoengene opp i dag :) Deilig med fri når det er strålende sol ute :D
 
Har planer om en laaaaaaaaaaaang trilletur i dag pluss 30 ds i kveld når ungene er i seng, så skal gjøre mitt for å få trimpoengene opp i dag :) Deilig med fri når det er strålende sol ute :D

Her er det også deilig sol ute. :)
Planen i dag er å trene litt styrke og kondisjon. Pappan gikk ut i permisjon i dag,og jeg er arb.ledig så her er vi to voksne hjem. Det blir deilig! Mulighet for litt alenetid og trening mao. Prøver å fortsette å drikke 2 liter hver dag. Merker at jeg ikke gjør det til vanlig fordi det føles ut som jobb. :p
 
2 liter vann klarer jeg ikke, da går jeg rundt med følelsen av at det skvulper i magen og at de kommer opp igjen når som helst. Halsbrann blir det også viss jeg drikker for mye vann, må ha litt annet innimellom, som kaffe eller te.
 
2 liter vann klarer jeg ikke, da går jeg rundt med følelsen av at det skvulper i magen og at de kommer opp igjen når som helst. Halsbrann blir det også viss jeg drikker for mye vann, må ha litt annet innimellom, som kaffe eller te.

Enig. Mye skvulping i magen her også, men hva gjør man ikke for en utfordring. :p Kanskje jeg venner meg til det, og blir flinkere til vanndrikking når utfordringen er ferdig. ;)
 
Enig. Mye skvulping i magen her også, men hva gjør man ikke for en utfordring. :p Kanskje jeg venner meg til det, og blir flinkere til vanndrikking når utfordringen er ferdig. ;)
Hehe, jeg tror jeg kutter ut 2 tvungne litere per dag etterpå. Føler meg som en overfylt vannballong på kvelden.:p
Husker ikke hvor det var, men hørte nylig at det med at man må ha 2 liter vann om dagen er bare tull. Man skal drikke når man er tørst, ellers ble det som å spise uten å være sulten.
Skulle ha husket hvor jeg hørte det, hadde vært interessant å finne ut hva som egentlig er riktig.
 
Ikke fått med meg ukesutfordringa jeg. Skal gå inn og registrere etterpå. Blir ikke all verdens av poeng, men tok meg et glass vann og fikk ekstra motivasjon til å styre unna alt som heter "godt". Det klarte jeg ikke i går...
 
Jeg drikker kun vann (+ noe cola i helgene) og har med meg vannflaske overalt. Får vondt i hodet hvis jeg ikke drikker nok så har øvd meg på å drikke i flere år =)

Har trimfri og skeie ut dag i dag så blir lite poeng fra meg i dag =( Litjen har bakt kake til meg så da må jeg nesten spise ;)
 
Jeg drikker kun vann (+ noe cola i helgene) og har med meg vannflaske overalt. Får vondt i hodet hvis jeg ikke drikker nok så har øvd meg på å drikke i flere år =)

Har trimfri og skeie ut dag i dag så blir lite poeng fra meg i dag =( Litjen har bakt kake til meg så da må jeg nesten spise ;)
Kake hørtes deilig ut! kose deg masse!
Jeg har bare "lov" til sånt på lørdager. Hvis jeg prøver meg i en ukedag også er det en viss fare for at det hadde blitt mer enn én dag.:p dårlig selvkontroll når det gjelder sukker.:p
 
Kake hørtes deilig ut! kose deg masse!
Jeg har bare "lov" til sånt på lørdager. Hvis jeg prøver meg i en ukedag også er det en viss fare for at det hadde blitt mer enn én dag.:p dårlig selvkontroll når det gjelder sukker.:p


Pleier egentlig bare å skeie ut på lørdager jeg og, men har bursdag i dag så da ble det litt kake =) Evt. nonstop med litt kake under. Han er glad i å pynte =)
 
Pleier egentlig bare å skeie ut på lørdager jeg og, men har bursdag i dag så da ble det litt kake =) Evt. nonstop med litt kake under. Han er glad i å pynte =)
Bursdag er en god grunn til å skeie ut. Håper du koste deg. :)
 
All ære til alenemødre! Alene med barna, og jeg er utslitt! Utsetter 30ds til i morgen, men har gått over 2 timer i dag :) Registrerer bare 90 minutt siden jeg handla litt og hadde litt tregere tempo hjem igjen. Og så ble det litt kake til ettermiddagskaffien, så der rauk de 50 poenga... Men i morgen er det full skjerpings, mannen kommer hjem, og ingen bursdager i nærmeste fremtid :)
 
Da er det bare å bite tenna sammen å trene
tror det blir pilates i kveld
klarer nok ikke noe med høy puls. Heller noe veldig tungt. :p

Det blir noen endringer både på ukesitfordring og fredagsveiing grunnet at det er tre stk. Som ikke har meldt seg ennå. Kommer informasjon i morgen. Er dere nysgjerrig så kan dere lese tråden som heter lagene. ;)
 
Dårlig at de bare har blitt borte, men er godt resten av laget ikke får problemer.:)
 
Dårlig at de bare har blitt borte, men er godt resten av laget ikke får problemer.:)
Synes det er rart at de har meldt seg på for så å ikke gi lyd i det hele tatt når de har kommet på et lag...
 
Gratulere med gårsdagen månestråle :)

Her ble jeg dessverre syk igår, men hadde vel egentlig regnet med det siden resten av huset har vært syk. Litt bedre form idag, men tviler på at jeg klarer noe trening. Men imorgen håper jeg på å få meg en spasertur + ripped in 30 :)
 
Back
Topp