Skravletråd team yellow

Her er gårdagens rapport fra shape-up

Dagboksrapport 07.04.2013 - 07.04.2013
7. April 2013

Frokost (372 kalorier)
200 gram av Ekstra lettmelk 76 kalorier
80 gram av Axa Havregryn 296 kalorier

Lunsj (206 kalorier)
50 gram av Speltbrød 127 kalorier
25 gram av Røget kylling
pålæg max 3% 100g 22 kalorier
100 gram av Paprika 30 kalorier
50 gram av Ananas frisch 27 kalorier

Tidlig mellommåltid (271 kalorier)
Pære 106 kalorier
30 gram av Musli god dag frukt 108 kalorier
100 gram av Joghurt 1.5% 57 kalorier

Middag (344 kalorier)
50 gram av Paprika 15 kalorier
32 gram av Fullkornsris 110 kalorier
150 gram av Biff ytrefilet 164 kalorier
75 gram av Brokkoli 21 kalorier
30 gram av Gulrot 10 kalorier
20 gram av Squash 4 kalorier
20 gram av Purre 6 kalorier
35 gram av Sukkererter 15 kalorier

Ettermiddagsmellommåltid (379 kalorier)
200 gram av Joghurt
naturell 1.5%
114 kalorier
80 gram av Godag blåbær
musli
265 kalorier

Kveldsmat (249 kalorier)
03 skive av Husmann
knekkebrød
135 kalorier 06 skive av Kokt skinke 99 kalorier
50 gram av Cherrytomat 15 kalorier

1820 kalorier (1800 kalorier)
Protein 112 g
Karbohydrater 259 g
Fiber 33 g
Sukker 20 g
Fett 25 g
 
Utrolig nok klarte begge ungene å sovne samtidi, så jeg fikk trent litt.
Planen var å trene rippedin30 og 30ds, begge med jillian michaels. Klarte bare den første og ble helt utslitt. Satser på at det går bedre imorgen :)
Flere som trener eller har trent ripped in 30? hvordan går/gikk det?
 
Puh. Jeg holder på med flytting, jeg. Og det er søren meg trening nok ;p
Bærer eske på eske opp 2 etasjer.
Kjenner det godt i bena må jah. Nå skal jeg vaske bad og kjøkken før det kommer murer på befaring, så vil jeg si jrg har gjort nok fysisk i dag.
Kjenner jeg guttungen rett vil nok han lekr litt når han kommer hjem og ;)
Maten har jeg vært dårlig på i dag :s spist alt for lite. Og det har jeg i helgen og, ser jeg for jeg har allerede gått ned 2 kilo. Aaalt for fort
 
Halsbetennelse er jammen en effektiv slankekur. Gått ned 1,2kg siden fredag. Bare så synd alt nok ikke forblir borte når man klarer å spise igjen.:p

Uff, god bedring!! Ikke den beste måten å gå ned på det, men kanskje noe holder seg borte. Viktig at du får næringa du trenger:)
 
Utrolig nok klarte begge ungene å sovne samtidi, så jeg fikk trent litt.
Planen var å trene rippedin30 og 30ds, begge med jillian michaels. Klarte bare den første og ble helt utslitt. Satser på at det går bedre imorgen :)
Flere som trener eller har trent ripped in 30? hvordan går/gikk det?

Så bra du fikk trent! Jeg har ikke prøvd ripped in 30, men 30ds. Problemet mitt der er at jeg synes det blir kjedelig... Klarer liksom ikke henge med i ti dager før jeg detter av. Så bruker det mest som variasjon. Er ripped in 30 veldig annerledes?
 
Puh. Jeg holder på med flytting, jeg. Og det er søren meg trening nok ;p
Bærer eske på eske opp 2 etasjer.
Kjenner det godt i bena må jah. Nå skal jeg vaske bad og kjøkken før det kommer murer på befaring, så vil jeg si jrg har gjort nok fysisk i dag.
Kjenner jeg guttungen rett vil nok han lekr litt når han kommer hjem og ;)
Maten har jeg vært dårlig på i dag :s spist alt for lite. Og det har jeg i helgen og, ser jeg for jeg har allerede gått ned 2 kilo. Aaalt for fort

Der har jeg feila litt, spiser for lite også blir det ikke noe bra i lengden. Høres ut som du har fått deg greit treningsøkt. Viktig å ikke undervurdere effekten av dagligdags trening som flytting, gulvvask, hogge ved osv. Det er sånne ting jeg synes er morsomt:)

God flytting!
 
Så bra du fikk trent! Jeg har ikke prøvd ripped in 30, men 30ds. Problemet mitt der er at jeg synes det blir kjedelig... Klarer liksom ikke henge med i ti dager før jeg detter av. Så bruker det mest som variasjon. Er ripped in 30 veldig annerledes?

Klarer heller aldri fullføre 30ds, holder ut i 5-6 dager så blir jeg lei :p
På ripped in 30 så har man 4 nivåer istedefor 3, også skal man trene 5-6 dager på hver, og ha 1-2 hviledager mellom. Startet idag da, så har jo bare prøvd nivå 1, men syns den var mye morsomere enn 30ds (sikkert siden det var noe nytt)
 
Da ble det gåtur på 1.time og 40 min. Deilig! Tror det blir pilates i kveld. :)
 
Jeg starta dagen med 30ds før jobb, rimelig fornøyd med meg selv :) Nå skal jeg rydda loft, springe med ting og tang fra loft til kjeller, det blir kveldens trim :) Har vært flink og klart meg uten sjokolade også, så uka starta lovende :)
 
Heisann.

Jeg er visst med på team yellow =)

Jeg er i midten av 20 årene og bor i Trondheim. Sliter med mange kg ekstra pga ryggproblemer etter første svangerskap/fødsel. Jobber med å trene det opp igjen, men det går saaaaaakte. Håper at slankekrigen kan hjelpe meg med å nå delmål nr 2 =)

Planen er å trene 4 dager i uka med 30ds, wii fit, wii active 2 eller andre treningsprogram jeg kan følge hjemme. Varierer litt for å ikke bli lei.

I dag ble det hverken trening eller sunnhetspoeng dessverre. Minstepia skada seg så blodet fosset så vi endte opp på legevakta istedenfor =( Ble et glass cola der pga migrene =(
 
Kan starte med å presentere meg selv kanskje.

Kommer fra nord i landet, 29 år, samboer på 9-ende året og ei datter på snart 3.

Har vært overvektig leeenge, men klarte rett etter fødselen å gå ned en del(uten å tenke på det). Alt det, og mere til er nå på plass, så regnes som kraftig overvektig. Nå må jeg ta meg selv i nakken, og håper på og gå ned en god del før sommeren setter inn.
Vet veldig godt hvor feilen ligger, men synes det er fryktelig vanskelig og spise sunnere og trimme.
Kanskje dette er dyttet i ræva som får ting på gli? :)
 
Litt usikker på hvordan jeg skal gå fram forresten, men må i første omgang kutte kraftig ned på snop og dritt.
 
En kjekk måte å bli sunnere på :)
 

Vedlegg

  • uploadfromtaptalk1365445391206.jpg
    uploadfromtaptalk1365445391206.jpg
    39,8 KB · Visninger: 14
Heisann.

Jeg er visst med på team yellow =)

Jeg er i midten av 20 årene og bor i Trondheim. Sliter med mange kg ekstra pga ryggproblemer etter første svangerskap/fødsel. Jobber med å trene det opp igjen, men det går saaaaaakte. Håper at slankekrigen kan hjelpe meg med å nå delmål nr 2 =)

Planen er å trene 4 dager i uka med 30ds, wii fit, wii active 2 eller andre treningsprogram jeg kan følge hjemme. Varierer litt for å ikke bli lei.

I dag ble det hverken trening eller sunnhetspoeng dessverre. Minstepia skada seg så blodet fosset så vi endte opp på legevakta istedenfor =( Ble et glass cola der pga migrene =(

Velkommen til yellow! Dette blir bra. ;)
Trener du for å styrke kjernemuskulaturen din?
Håper der går bra med jenta di og at migrenen slipper taket.
 
Kan starte med å presentere meg selv kanskje.

Kommer fra nord i landet, 29 år, samboer på 9-ende året og ei datter på snart 3.

Har vært overvektig leeenge, men klarte rett etter fødselen å gå ned en del(uten å tenke på det). Alt det, og mere til er nå på plass, så regnes som kraftig overvektig. Nå må jeg ta meg selv i nakken, og håper på og gå ned en god del før sommeren setter inn.
Vet veldig godt hvor feilen ligger, men synes det er fryktelig vanskelig og spise sunnere og trimme.
Kanskje dette er dyttet i ræva som får ting på gli? :)

Vi skal hjelpe til med å dytte deg litt i ræ... :p
Tror dette kan bli veldig bra!
 
Ble med gåturen. Lillegutt var vanskelig å legge i kveld så får gjemme trening til i morgen. ;)
Alt er bedre enn ingenting! :)

Nå er feberen helt borte, så i morra blir det trening igjen!:D det blir deilig!
To dager fri og jeg har abstinenser.:p
 
Back
Topp