Bare sniker meg sånn forsiktig innom her... :)

Frøken Ustrøken

Gift med forumet
Hei, damer! :)
Sniker meg forsiktig innom til dere.. Ikm var på torsdag, fremdeles ingen tr i sikte :) Testa på torsdag (strimmel), men den var blendahvit, så tenkte å teste igjen i morra om tr ikke dukker opp :) Hadde vært veldig hyggelig om jeg kunne fått kommet inn her til dere! :) :D
 
Krysser fingrene for positiv test i morgen da :)
 
Tusen takk, alle sammen :D Krysser fingre og tær for to streker i morra! Har ingen tegn på at tr er i anmarsj vertfall, og det er vel et godt tegn ;) Ellers hadde jeg en "hendelse" i gårnatt, hvor jeg våkna av et skikkelig surt oppstøt! Var så voldsomt at jeg måtte opp å drikke melk for å få roa det :p Og det har jeg jo aldri våkna av før :p Overanalyserer alle tegn, I know, men håååper på en liten spire her ;)
 
Hmm, fremdeles ingen tr i sikte, men testen var like fordømt hvit i dag! :( Blir gaaal av dette her jeg! :p Holder meg fremdeles litt her inne hos dere, inntil tr kommer eller testen slår ut ;)
 
Krysser fingrene for deg, satser på at du bare er en av dem som produserer sendt HCG og at testen snart er positiv ;)
 
Får håpe at du kommer inn her ja :) Er du sikker på når el var også?
:) Sånn ca i allefall.. Forrige syklus, så rota det seg til, for plutselig fikk jeg 25 dagers syklus i steden for 28! (Har alltid hatt 28 dagers syklus, +/- 1 dag et par ganger i året). Testa også for el sist mnd. Har ikke testa for el denne mnd, siden jeg ble så forvirra av klusset, men kjente på meg når el var på tur, og har hoppa i høyet annenhver dag hele perioden, så sjansen er jo der ;) Får vel bare vente og se om testene slår ut etterhvert, gjør de ikke det, så bestiller jeg time hos legen og får målt ved blodprøver dersom tr ikke kommer:) Søstra mi fikk jo faktisk ikke positive hjemmetester før ho var 4 mnd på vei(!) første svangerskapet, men da hadde ho jo fått bekrefta det hos legen før hjemmetesten slo ut. Kan jo tenkes at det er noe genetisk (lov å håpe, hehe!) ;) Håper så virkelig at jeg kan få komme inn her til dere skjønne jenter! :D Fingers crossed! ;)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Oj, det var to ganger, det er første dag her inne. Men alle gode ting er visstnok tre, så da blir det lykke til nok en gang !
og du, de murringene i magen, det satte igang denne helgen så det nesten kjennes... Så sært!
 
Back
Topp