Noen som har byttet til forovervendt bilsete?

tjukka_igjen

Glad i forumet
Bare lurer fordi jeg så en baby på 9 mnd i vanlig foroversete i dag :)
 
Nei, han skal sitte bakovervendt til han er 4 år! Rett og slett fordi det er tryggest! :)
 
Nei har ikke gjort det og vil ikke gjøre det heller!
 
Nei har ikke byttet sete enda. Vi er fortsatt usikre på hvilket sete vi vil ha.
 
vi har byttet til sete nr 2, men det skal stå bakovervent til a blir ca 4 år :) for det har mor hennes bestemt..

men jeg veit oxo om barn på under 1 år som sitter forover vent i bil :(
 
Dessverre så gjør Frida det :( Rett og slett for at vi ikke får satt henne inn i bilen når sete står bakovervendt :( Det skal da sies at vi aldri er på lange turer med henne. Og ikke vet jeg åssen sete jeg skal kjøpe for at det skal bli plass til henne og resten i familien .. :/
 
Dessverre så gjør Frida det :( Rett og slett for at vi ikke får satt henne inn i bilen når sete står bakovervendt :( Det skal da sies at vi aldri er på lange turer med henne. Og ikke vet jeg åssen sete jeg skal kjøpe for at det skal bli plass til henne og resten i familien .. :/

Britax Max way tar ganske liten plass. Hva slags bil har dere?
Det er samme om dere kjører sjeldent eller kort. Det er like farlig uansett.
 
Dessverre så gjør Frida det :( Rett og slett for at vi ikke får satt henne inn i bilen når sete står bakovervendt :( Det skal da sies at vi aldri er på lange turer med henne. Og ikke vet jeg åssen sete jeg skal kjøpe for at det skal bli plass til henne og resten i familien .. :/
Her byttet vi bil :) Hadde 3 bakovervendte i baksetet da de 3 eldste var små :)
 
Her skal han sitte bakover til han er 4 år:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg fikk liksom dårlig samvittighet for å snu storebror da han var 2 år og 10 mnd. Han likte seg godt i besafe, men ble for tung.
 
Her er det bakovervendt:) føler jeg tråkker noen på tærne når jeg sier dette, men små barn bør absolutt IKKE sitte forovervendt. Det er jo snakk om hva som kan redde liv her:eek:
 
Her er det bakovervendt:) føler jeg tråkker noen på tærne når jeg sier dette, men små barn bør absolutt IKKE sitte forovervendt. Det er jo snakk om hva som kan redde liv her:eek:
Jeg er enig med deg! :) Vi er så pass opplyst i dag! Her har vi gått hen og kjøpt ny bil for å få plass til alle bakovervendt. Så er bare snakk om prioritering ;) Ja jeg er kanskje hard! Men her kommer sikkerhet frem for alt annet! :)
 
Jeg er enig med deg! :) Vi er så pass opplyst i dag! Her har vi gått hen og kjøpt ny bil for å få plass til alle bakovervendt. Så er bare snakk om prioritering ;) Ja jeg er kanskje hard! Men her kommer sikkerhet frem for alt annet! :)
Kunne ikke sakt det bedre selv. Vi kjøpte også større og sikrere bil, med plass til bakovervend i lang tid:) snuppa hadde en periode der hun HATA å kjøre bil og gråt masse i setet. Det var horibelt mange som foreslo å snu henne:/
 
Kunne ikke sakt det bedre selv. Vi kjøpte også større og sikrere bil, med plass til bakovervend i lang tid:) snuppa hadde en periode der hun HATA å kjøre bil og gråt masse i setet. Det var horibelt mange som foreslo å snu henne:/
Vi hadde mange kamper når storebror fikk seg forovervendt sete,og eldste frøkena fortsatt måtte sitte bakover. Men her er det faktisk jeg som er sjefen ;)
Er mange som snur,og mange som slurver med bilsikkerhet desverre... har til og med sett ett par som satte barnevognen bak i bilen,med barnet sovende nedi.. hadde jeg rukket,hadde jeg sagt i fra.. men dem var rimelig kjapp å sette seg i bilen å kjøre ;)
 
Back
Topp