Når klarer man å slappe av?

mamma_til_3

<3 Desemberhemlighet <3
VIP
Ja når klarer man å senke skuldrene og tenke gode tanker? Tenke at det går bra?
 
Tror aldri jeg kommer til å slå meg til ro med at det kommer til å gå bra, men sjansen øker jo for hver dag/uke :)
 
Forrige gang var jeg sikker på at det skulle gå bra etter at jeg var på tidlig ul. i uke 9.
Denne gangen skal jeg også på ul i ca samme uke, håper det roer nervene noe, for jeg er enda mer nervøs denne gang en sist, spes siden eg ikke er over 4 uker engang.
Håper bare det går fort fram til uke 12, og at alt går fint.
Tror nok de 12 ukene er ganske magiske :)
 
For meg: Etter uke 24 ;) da fødte jeg sist og det gikk bra.. Men tenker at jeg ikke må bekymre meg så veldig for det er ikke så mye jeg kan gjøre annet enn å følge anbefalingene..
 
Tror jeg kommer til å klare å slappe av litt mer når jeg begynner å kjenne liv :)
 
Det hjelper sikkert på meg å se et hjerte som banker, det så jeg aldri sist da jeg mistet :/
 
Det hjelper sikkert på meg å se et hjerte som banker, det så jeg aldri sist da jeg mistet :/
Enig.. Da er plutselig statistikken en helt annen. Enn så lenge prøver jeg å ikke tenke så aaaltfor mye på det.. (og at det er lite fra eller til jeg kan gjøre) :)
 
Tenkte aldri på mulighetene for å miste, før jeg gjorde det. Tror jeg kommer til å bekymre meg til ungen er ute ;)
 
Jeg forsøker å slappe av så godt som mulig nå..velger å tro at det skal gå bra, selv om tanken på at det kan gå dårlig lurer i bakgrunnen.. Jeg får ikke gjort noe med det allikevel :)
 
Enig.. Da er plutselig statistikken en helt annen. Enn så lenge prøver jeg å ikke tenke så aaaltfor mye på det.. (og at det er lite fra eller til jeg kan gjøre) :)

Ja, det å prøve og ikke tenke så mye på det er nok lurt :) er jo ikke så mye man kan gjøre fra eller til på akkurat det punktet ;)
 
Jeg forsøker å slappe av så godt som mulig nå..velger å tro at det skal gå bra, selv om tanken på at det kan gå dårlig lurer i bakgrunnen.. Jeg får ikke gjort noe med det allikevel :)

Ikke lett å ikke bekymre seg, men vi får ha troa på at det her skal gå bra! Prøver å tenke på at det har gårr bra før, samtidig som jeg ikke helt kan skjønne at jeg skal være så heldig at alt går på skinner for 3 gang. Har som deg 2 barn fra før, gutt 08 og jente 10.
 
Back
Topp