Hva i all verden skal jeg gjøre da?

Da er bildene tatt, tok bilder ved siden av emmaljungaen ;)

Men ulempen er kurven under, får ikke med så mye der. Og hvor gjør man av stelleveska når den ikke kan henge på styret?

Hmmm, må gå litt i tenkeboksen...
 
Da er bildene tatt, tok bilder ved siden av emmaljungaen ;)

Men ulempen er kurven under, får ikke med så mye der. Og hvor gjør man av stelleveska når den ikke kan henge på styret?

Hmmm, må gå litt i tenkeboksen...
Kurven under er veldig liten, litt irriterende når man er på shopping :p jeg henger veska på styret selv om man ikke skal det.. :p
 
Kurven under er veldig liten, litt irriterende når man er på shopping :p jeg henger veska på styret selv om man ikke skal det.. :p
Ja den er virkelig minuset... og da tenker jeg ikke bare shopping, men også bhgutstyr og diverse...
Men det blir sikkert mest bilen, og vogn når samboer henter.
Men ja, matvarer og diverse...

Det er derfor jeg gjerne beholder emmaljungaen og ;)
 
Ja den er virkelig minuset... og da tenker jeg ikke bare shopping, men også bhgutstyr og diverse...
Men det blir sikkert mest bilen, og vogn når samboer henter.
Men ja, matvarer og diverse...

Det er derfor jeg gjerne beholder emmaljungaen og ;)
Nå vet jeg ikke hvor mye dere har med i bhg av utstyr, men jeg tror den er stor nok under til det :) den er litt dyp så litt plass i høyden. Og med søskenbrett må det jo være høvelig når storebror skal være med også. Babyjoggeren er mye lettere å trille enn Emmaljungaen så det må jo være veldig greit for samboeren din ;)
 
Nå vet jeg ikke hvor mye dere har med i bhg av utstyr, men jeg tror den er stor nok under til det :) den er litt dyp så litt plass i høyden. Og med søskenbrett må det jo være høvelig når storebror skal være med også. Babyjoggeren er mye lettere å trille enn Emmaljungaen så det må jo være veldig greit for samboeren din ;)
Storebror går han når vi går nå, så det er ikke noe problem egentlig. Han er flink til å gå. Det er bare når de har det travelt de bruker vogna nå ;)
og det er jo fra høsten det blir travelt, og da blir det mest til at jeg leverer med bilen.

jeg skal ta det opp til kvelden ;)
 
Da hadde jeg slått til;) uten tvil:) håper du klarer å overtale samboer!
 
Hahahahaha!!!!

Jeg får gjøre som jeg vil ang vogna :D
OG beholde emmaljungaen som sovevogn i bhg ;)

tok ikke lange tida heller å få det som jeg ville :p
Men slo av en tusenlapp på den da ;)
 
Hahahahaha!!!!

Jeg får gjøre som jeg vil ang vogna :D
OG beholde emmaljungaen som sovevogn i bhg ;)

tok ikke lange tida heller å få det som jeg ville :p
Men slo av en tusenlapp på den da ;)
Så bra! Det var godt jobbet ;)
 
Back
Topp