Ønsketråd - Hemmelig venn

FrøkenH

Juni12s motiverende
VIP
Her kan dere skrive størrelse, hva dere ønsker, og hva dere eventuelt ikke ønsker:)
 
Alvin bruker klær i størrelse 80 nå (noe i 74 passer vel faktisk også fortsatt), så da ønsker han seg klær i størrelse 86 da tenker jeg:D Han kler veldig godt blått, men liker og jordfarger som brunt/beige osv. FOR mye trykk er han ikke så glad i, men litt går selvsagt bra. Han liker egentlig å se litt ut som en "liten voksen":D Sokker har han lite av:) Ellers har vi ikke gått til innkjøp av solskjerm/caps enda så det ligger og høyt på ønskelisten:) (kan sjekke hodeomkrets senere, han har lite hode). Siklesmekker har han også kun etter eldste, i rosa:p Men helt seriøst, vi blir glade uansett, og det er helt sant:D

Av leker liker han veldig klosser, og leker han må bruke hodet litt med. Eller ting med lyd/lys:)

Kosebamser har vi egentlig nok av, så det ønsker han seg ikke noe særlig. Og klær med hetter er foreløpig upraktisk;)
 
Tristan ønsker seg klær i str 80/86 og gjerne sokker med antiskli i str 22:)
Han elsker bråkete leker og bøker. Vi er ikke nøye på farger, så lenge det ikke er rosa ;)
Tristan blir glad så lenge han slipper klær med hette og dongeri/ hardt stoff ;)
 
Lillegutt ønsker seg:

- Myke, praktiske og behagelige sommerklær i str. 80 (han bruker 74 nå ). Helst ikke dongeri og plagg uten hette.
- Pekebøker/bøker
- CD med barnesanger til bilen
- Leker med lyd

Men blir vi glad for alt vi :)
Men bamser, tepper og siklesmekker har vi nok av :)
 
Hva ønsker tassen seg mon tro? :)

Vi blir glad for alt vi! Vi har mye klær fordi vi arver mengder fra hans to fettere, men det er alltid stas å ha litt som ikke er arv. Siden han bruker 74 og 80 nå, tenker jeg 86 er det vi ønsker oss. Vi bruker forøvrig 86 i pysj allerede. Skostørrelsen er jeg ikke sikker på, og han har stort (langt bakover) hode. Dvs. 74/80 var passe i en H&M-lue i går, men måtte strikke str. 2 år her før påske ;) (Tror ca. 48 cm nå) Er ikke så glad i lyseblått, beige eller duse farger. Vi liker klare, sterke farger. Han liker å være litt kul og rocka (i hvert fall liker foreldrene det). Antiskli er fint.

Bamser har vi mer enn nok av. Har vel egentlig nok leker også, mener foreldrene, men kanskje ikke han er enig? Siklesmekker har vi og mer enn nok av.

Tassen elsker å lese i bøker! Spesielt om det er store fine bilder, da kan han sitte eller ligge lenge å bare titte/bla. Eller sang-/eventyrbøker.

Det morsomste er å få noe vi ikke har tenkt på da :D
 
Christina bruker størrelse 74 nå, så til sommeren kan det sikkert være greit å ønske seg 80. Med mindre klærne er store i størrelse ;)

Vi har ikke noe sommerklær, så alt sommerlig mottas med stor takk :) Jeg synes det er gøy å pynte henne opp i både søte rosa antrekk og litt mer røffe-tøffe antrekk! :)

Strømpebukser har vi mye av så det trenger vi ikke!

Jeg har foreløpig ikke kjøpt noe særlig med kjoler heller ettersom jeg synes det har vært upraktisk frem til nå. Men til sommeren går hun mest sannsynlig, så da hadde det vært gøy og hatt noen søte sommerkjoler også! :)

Bamser har hun dessverre ikke noe særlig sansen for.. Men alt av leker som bråker og lager lyder er veldig gøy!!! :)
 
Frøkna her ønsker seg praktiske sommerklær fra str 80 tenker jeg, 74 begynner å bli akkurat, iallefall bodyene.
Farger er det ikke så viktig med.
Gjerne antisklisokker eller strømpebukser.
liker også selebukser/balongbukser godt.

Solhatter er også kjekt, men hun er ikke så stor i hodet, ble målt til 44 sist, men er litt flatt på en måte, så luer sitter litt rart.

Ellers har vi nok av leker og bamser egentlig.

Kanskje veggpynt til soverommet hennes hadde vært noe? Eller pynteting generellt til rommet ;)

vi blir glade for alt :)
 
Klær i str 86 :)
Liker ikke dongri og hetter. Veldig glad i heldresser og skarpe farger :)
Har overflod av leker og bamser,som han ikke har tid til å bruke :p Så det trenger vi ikke :)
Alltid gla i hjemmelaget :)
 
Jeg aner ikke hva vi skal ønske :p

Bruk fantasien! Alt blir vi glade for :)

Klæsstørrelse blir vel 86, bruker 80 nå, hode er på 46 cm nå, sko tror jeg er 20 nå

Farger: rosa, lilla, hvit, beige, gul. Egentlig alt utenom grønt og blått :)

Hvis det er klær ønsker vi noe vi kan bruke på sommeren. :) har faktisk lite sokker :p da ønsker vi litt store størrelser, fra 21/22 og opp

Har vel ikke noen yndlings figurer enda, ser lite på tv og film, så det er ikke vits.

Leker er alltid fint :) men har nok, så er ikke nødvendig :)
 
Morro med noe jeg ikke nødvendigvis selv har kommet på ;-) så vi ønsker hva som helst ;-)

Vesla elsker musikk, mummitrollet, fantorangen, bøker og bråkete leker (som mamman hater:p)
Klær så må de være myke og anvendelige (alle farger, men helst ikke sort) og fra. Str.80 og oppover . Hode er ca 43cm nå. Sko ca.str 20.
 
Snuppa her bruker str 74 nå, det er litt stort. Så hun ønsker seg klær i str 80 (gjerne som kan brukes i sommer). Gjerne kjoler, myke og sommerslige bukser, bodyer ++. Er veldig glad i newbie merket fra Kaphal. Ellers blir vi glad for alt: Klær, leker ++ er veldig kjekt :) hun er str 44 rundt hode nå, men vet ikke hvor stort det er når juni kommer :) Hva hun ikke trenger: sokker har hun mer enn nok av, og ulltøy som er i direkte kontakt med huden - feks body reagerer hun på ;) Vi gleder oss :)
 
Min plass;) Er ikke så kresen egentlig. Bare koselig med en gave.

Snuppa ønsker seg joggebukser og gensere. Gjerne fra name it. Str 80. Kanskje noen fine bodyer.

Ikke bamser, det har vi nok av.
 
Ønskeliste;
-klær i størrelse 80 og oppover, gjerne ull :)
-antiskli sokker, strømpebukse fra str 20 eller str 80/1 år
-artige leker

Trenger ikke liste;
-siklesmekker(har en haug og bruker de lite)
-bamser(har en alvorlig stor mengde)


ellers blir nok vesla og mor gla for det dom får i posten :)
 
Lillegutt ønsker seg:
-Egentlig alt av klær fra str. 86 og oppover. Gjerne ull. Gjerne en ytterjakke.
-Sokker m/ antiskli str. 22-->
-Pekebøker
-CD med barnesanger til bilen
-En god, sølefri tutekopp

Trenger ikke/ vil ikke ha:
-Strikka sokker og luer (har en farmor som strikker mer enn nok :p)
-Ulldress str. 92 (har både tykk og tynn)
-Bodyer fra Lindex (opplevde at halvparten vi hadde i str. 80 var for korte i armene..?)
-Siklesmekker (har nok :p)
-Strømpebukser i str. 86 (har nok tror jeg)
-Bukser som er stramme i livet
 
Johannes bruker str. 74. Så klær i 80 er veldig ønskelig!
Like veldig godt merket Newbie fra Kappahl.
Liker ikke mønster, eller flerfarget klær. Men duse farger , lyseblå, grå, crem, brun, hvit. Han kler også veldig godt klar blå og marine
Plagg med stjerner er veldig fint!! Elsker heldrakter og selebukser.
Vi har en del leker etter storesøster, men leker med lyd er veldig gøy!

Ellers blir vi glade for alt! :)
 
snuppa ønsker seg klær i str 80 og oppover. Er 45 cm rundt hodet nå, og ca 18-20 i sko/sokker.
Om en kjøper sommerklær må det ikke være større en 80;)

-newbie klær fra kappahl
- antisklisokker/strømpebukse
- myke og behagelige klær, gjerne heldresser.
- "ballong" bukser. Slike vide bukser med strikk nede, gjerne med små blomster på o.l
- er glad i ulike farger, alt etter hva plagg det er. Men ikke for "skrikete" mønster eller farger.

er også kjekt med musikk, bøker, leker o.l

blir glad for alt, trenger ikke nødvendigvis være noe av det som står her :)
 
Victoria ønsker seg klær str 80. Har ingenting av sommertøy enda.
Går mest i rosa og lilla farger her for tiden, så andre lyse farger kan være greit, men liker ikke rødt eller for mye mønster.
Kjoler og tynne posebukser og buksedresser/jumpsuits er slagere:)

Liker leker med lyd og lys.
 
Amina bruker str 74 så 80 er vel en fin str å ønske :)
Vi liker alt av klær og alle "jente" farger (duse som sterke)
hode omkrets aner jeg virkelig ikke men sko str er ihvertfall 20 :)
Av leker liker vi alt egentlig, og bøker er fine å tygge på men vil ikke sitte stille å høre på ;)

Vi blir takknemlig for alt egentlig :)
Blir også veldig glad for hjemmelagde ting :)
 
Ingrid bruker for det meste 74, litt 80, så klær i str 80 ønskes, i lilla, rosa og nøytrale farger for det meste, men farge er ikke så farlig egentlig så lenge det er jentete og myke klær. :p leker med lyd er også gøy :) hun har ikke så mange bøker så det er også på ønskelista... :)
Vi blir glad for alt :)
 
Back
Topp