og spes med baby!Hehe...det gjør i grunn jeg også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
og spes med baby!Hehe...det gjør i grunn jeg også![]()
Lurer meg selv gjør jeg!Haha...du prøver bare å lure oss du
Før påske går fint...skal hjelpe deg!![]()
Nei, det er jo helt klart baby som er verst!!og spes med baby!ikke fullt så mye stress når dem blir litt eldre
![]()
Hehe...kan ikke gi deg nå!Lurer meg selv gjør jeg!Ja nå var jeg så giret på 10000,så da får jeg bare fortsette
Bra dere er her og hjelper meg![]()
Såpass ja, ikke rart jeg ikke forstodTja...kylling i pita? Do? Og jogging...tror jeg...![]()
ja,og dem trenger ikke mme,grøt osv.. Og heller ikke 100 skift med klærNei, det er jo helt klart baby som er verst!!
de store klarer seg jo "selv"..
Absolutt ikkeHehe...kan ikke gi deg nå!![]()
Er FrøkenH som er eksperten på det idagSåpass ja, ikke rart jeg ikke forstodhihi
Kylling i pita er nam nam! Tror jeg skal lage det i påskenhihi
Og de griner heller ikke så mye i bilja,og dem trenger ikke mme,grøt osv.. Og heller ikke 100 skift med klær![]()
Heia, heiaAbsolutt ikke![]()
Det ogOg de griner heller ikke så mye i bil![]()
Er FrøkenH som er eksperten på det idag
Men det er nydelig ja...![]()
min egen heiagjeng! Gøy!Heia, heia![]()
Hehe, tror nok ikke du hadde fått kommet inn på soverommet vårt en gang om du hadde kommetHaha, nei jeg er foreløpig hjemme![]()
Og det er viktig! Blir så stresset av unger som hyler i bil!Det og![]()
Hihi...jeg ogsåKjente jeg ble sulten![]()
Din egen fanklubbmin egen heiagjeng! Gøy!![]()
God kveldGod kveld skravledamer
skal si dere har skravlet mye siden sist jeg tittet innom herPassert 10000 jo! Flinke dere er
vi har hatt nok en rotenatt med mange oppvåkninger av frøkna, så blir tidlig kveld på meg i natt også. Prøve å få litt søvn før hun tørnerså blir rolig fra meg i kveld også. Men kommer sterkere tilbake når jeg finner energien min igjen
![]()