Dessverre er det fort at det sklir ut:-/Ja, er nettopp detVar veldig flink leenge, så ble det masse sykdom etter hverandre i huset så sklei ut da.
Gleder meg til snø og is er vekk så jeg kan jogge ute![]()
Ja, det er deilig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dessverre er det fort at det sklir ut:-/Ja, er nettopp detVar veldig flink leenge, så ble det masse sykdom etter hverandre i huset så sklei ut da.
Gleder meg til snø og is er vekk så jeg kan jogge ute![]()
Signerer på det sterkeste!Synes også trening er gøy når jeg får kommet i gang, men er hardt når man har vært "lat" en periode![]()
Da klarer vi detTidlig morgen her også, og jeg er alene med barna i morgen
Så vi MÅ klare det tidlig![]()
Er et styr!Alltid mye og huske på, greit og begynne med det litt tidlig ja
Jeg er fæl på og pakke seint kvelden før![]()

Så santHehe...noe annet er flaut!![]()
Det er braAvtale!![]()
Smitter jo bare man tenker hardt på det...Aaah, skjønner
Er jo så smittsomt og..:/
Enkle og overkommeligeVeldig sunt med enkle mål!![]()
Ja, jeg glemmer alltid noeEr et styr!
3 små med ulike behov, må planlegges ja
Liker å begynne tidlig så jeg ikke glemmer noe..
Og nå som det snart er påske så dukker vel påskeharen opp hos deg.....Det er det, blir litt skremt selv![]()
LurtEr et styr!
3 små med ulike behov, må planlegges ja
Liker å begynne tidlig så jeg ikke glemmer noe..
Ååh, er de fine? Ser reklame på fb hele tidenDessverre er det fort at det sklir ut:-/
Ja, det er deiliggleder meg åsså til det! Har kjøpt meg Antishake tights jeg gleder meg å teste ut med løping
![]()
Hehe...skal hjelpe dere så godt jeg kan slik at dere kommer dere tidlig i sengTidlig morgen her også, og jeg er alene med barna i morgen
Så vi MÅ klare det tidlig![]()
Bra det ikke bare er megSignerer på det sterkeste!![]()
Hun får sikkert en påskenisseOg nå som det snart er påske så dukker vel påskeharen opp hos deg.....![]()
![]()
Det liker vi ikke! Må vi gjøre noe medSå santdessuten ser jeg april 13 er faretruende nært oss i antall innlegg:-/
Ja, huff! Liker ikke øyekatarr:SSmitter jo bare man tenker hardt på det...![]()
Hva er det?? Mindre risting lissom?Dessverre er det fort at det sklir ut:-/
Ja, det er deiliggleder meg åsså til det! Har kjøpt meg Antishake tights jeg gleder meg å teste ut med løping
![]()
JaÅåh, er de fine? Ser reklame på fb hele tiden![]()
Hjelpes!Og nå som det snart er påske så dukker vel påskeharen opp hos deg.....![]()
![]()