Må jo prøve å klatre litt på den topplistaFlinka![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må jo prøve å klatre litt på den topplistaFlinka![]()
Ja det var den lista ogsåMå jo prøve å klatre litt på den topplista![]()
Neida, er litt lenger opp ditJa det var den lista ogsåfår ikke håpe dere tar min plass nå jenter!!
Bra vi ligger et hestehode foran dem da..Jepp, enig med du. Går for sakte med to bare
men vi har da gjort ett forsøkog når jeg tittet innom april sin i dag så ligger vi laaangt foran dems tråd iallefall
jeg må legge meg selv snart, skal opp og på påskefrokost i bhg til kl 08 i morra, så blir tidli morgen.
skal vi rett og slett bare stoppe nå, og si god natt?
Hihi, det er godtNeida, er litt lenger opp dit![]()
Flott!!Og jeg har forresten nesten 100 innlegg i dag![]()
Ingen planer om å ta din plass!Ja det var den lista ogsåfår ikke håpe dere tar min plass nå jenter!!
Vi preikas!Da sier jeg god natt, så snakkes vi i morra![]()
Ja stemmer. Har bok nr en jeg og, fikk til jul. Men jeg har vel egentlig mange andre bøker jeg ville prioritert før den kanskje. Eller er de bra?
God morgen, morgenfuglerGo morgenher var vi oppe Kl 5.45... Nå sitter jeg å slurper kaffe å ser på snuppa leke;-) hun er veldig gla for å se alle lekene sine igjen
![]()
God morgen alle sammenHer startet dagen med at mor skulle prøve å halv duppe i senga, mens vesla lekte i senga mi, og jammen lekte a seg helt ned i fotenden og fant ut hvordan det var å dette ut av sengen
![]()
Ja fort gjort!God morgen alle sammenHer startet dagen med at mor skulle prøve å halv duppe i senga, mens vesla lekte i senga mi, og jammen lekte a seg helt ned i fotenden og fant ut hvordan det var å dette ut av sengen
![]()
Oida... Slå hu seg fælt? Det er så fort gjort!!
Ja fort gjort!Tror samtlige av mine har fått erfart det og
Ikke minsten da... Men han er kjapp,så er vell bare tidsspm!
![]()
huffda... gikk bra regner jeg med ? Har dessverre skjedd her ogsåGod morgen alle sammenHer startet dagen med at mor skulle prøve å halv duppe i senga, mens vesla lekte i senga mi, og jammen lekte a seg helt ned i fotenden og fant ut hvordan det var å dette ut av sengen
![]()