Om du titter innom

Jepp, enig med du. Går for sakte med to bare ;)
men vi har da gjort ett forsøk ;) og når jeg tittet innom april sin i dag så ligger vi laaangt foran dems tråd iallefall ;)

jeg må legge meg selv snart, skal opp og på påskefrokost i bhg til kl 08 i morra, så blir tidli morgen.
skal vi rett og slett bare stoppe nå, og si god natt?
Bra vi ligger et hestehode foran dem da..;)
Ja, tror vi kan si god natt med god samvittighet!:D
sov godt, søta!

Go morgen :-) her var vi oppe Kl 5.45... Nå sitter jeg å slurper kaffe å ser på snuppa leke;-) hun er veldig gla for å se alle lekene sine igjen:)

God morgen! Og for en natt! Lillegutt har spist 3-4 ganger, men ellers har han SOVET :D Så deilig å være litt uthvilt ;)

God morgen alle sammen :) Her startet dagen med at mor skulle prøve å halv duppe i senga, mens vesla lekte i senga mi, og jammen lekte a seg helt ned i fotenden og fant ut hvordan det var å dette ut av sengen :p

God morgen alle sammen :) Her startet dagen med at mor skulle prøve å halv duppe i senga, mens vesla lekte i senga mi, og jammen lekte a seg helt ned i fotenden og fant ut hvordan det var å dette ut av sengen :p

Oida... Slå hu seg fælt? Det er så fort gjort!!

Ja fort gjort! ;) Tror samtlige av mine har fått erfart det og :P Ikke minsten da... Men han er kjapp,så er vell bare tidsspm! :P

Ja fort gjort! ;) Tror samtlige av mine har fått erfart det og :p Ikke minsten da... Men han er kjapp,så er vell bare tidsspm! :p

har i bunn og grunn venta litt på det je oxo, men drar senga hennes inntil vår, oxo pleier a ikke å komme seg over dobbeltdyna når den ligger der, men i dag hadde a vist tatt seg en tur nedover der :p

huffda... gikk bra regner jeg med ? Har dessverre skjedd her også :-P

God morgen! :)

La dere merke til mitt fravær i går kveld?;)
Jeg var så trøtt så lå rett ut på sofaen:p
Like trøtt i dag, Alvin har tullet i natt og:rolleyes:

Ha en fin dag alle sammen♥

Back
Topp