Ja det skjønner jeg. Vært slitsomt med alt det der.Det hadde vært deilig for både han og meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det skjønner jeg. Vært slitsomt med alt det der.Det hadde vært deilig for både han og meg![]()
På en annen side kanskje jeg ikke vil vite hva dere snakker om![]()

Ja, rart ikke flere kom i grunnJa ser det. Og dere brølte jo så høyt på hjelp![]()
Ja, kort oppsummertOppkast, Klatremus sin oppblåsbare Barbara og føre samtaler med oss selv![]()
Det vanlige med andre ordOppkast, Klatremus sin oppblåsbare Barbara og føre samtaler med oss selv![]()
Så koselig med kveldsmat-date!nestennettopp spist kveldsmat med mannen på skype og kaffen er ikke kjøpt inn enda
![]()

Ja, kroppsvarme er viktig. Hva med sånn rispose? De kan man varme i mikroen, og så holder ded seg varme en viss periode. De blir myke også.Ja, også må vi ha noe inni som gjør at den blir kroppsvarm![]()
Men det var da bare du som hørte oss!!Ja ser det. Og dere brølte jo så høyt på hjelp![]()
Hørtes travelt ut, men koselig daFlinke dere har vært å skravle![]()
jeg har sotte å skravlet med søstra, kjører jo hjemover imorgen. (Med en overnatting hos ei anna søss skal jeg være hjemme til fredag![]()
Skal bli godt å komme hjem etter 2-3 uker på borte, men så kommer jo søstrene på påskeferie, så blir ikke så lenge "alene";-)
Hva skal dere i påska?
Hehe...intet nytt!Det vanlige med andre ord![]()
Det var veldig lurt! Shit, vi kommer til og bli søkkrikeJa, kroppsvarme er viktig. Hva med sånn rispose? De kan man varme i mikroen, og så holder ded seg varme en viss periode. De blir myke også.
Ja du må nyte siste kvelden. Kan tenke meg det har vært koselig ogsåFlinke dere har vært å skravle
jeg har sotte å skravlet med søstra, kjører jo hjemover imorgen. (Med en overnatting hos ei anna søss skal jeg være hjemme til fredag
Skal bli godt å komme hjem etter 2-3 uker på borte, men så kommer jo søstrene på påskeferie, så blir ikke så lenge "alene";-)
Hva skal dere i påska?
Koselig med hytteturHørtes travelt ut, men koselig daPlanen er og dra på hytta i påsken
![]()
Ja, her går det unnaJøss for et tempo dere har:-D
kanskje dere ikke brølte høyt nok da...Men det var da bare du som hørte oss!!![]()