hehe.. jada, skeier ut jeg å innimellomKniiis...godt du også har svake øyeblikk!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe.. jada, skeier ut jeg å innimellomKniiis...godt du også har svake øyeblikk!![]()
MhmNam!![]()
Hyggelig du titter innomGod formiddag alle sammenTitter innom en liten tur selv om jeg ikke har tid.
Sårt etterlengtet søvn stakkar...Alvin sover og sover, tydeligvis trøtt etter feberdager. Nå har han sovet i 3, 5 time![]()
Må kose seg litt innimellom da..hehe.. jada, skeier ut jeg å innimellomveldig gla jeg ikke hadde den med havsalt og pekannøtter, for da hadde nok hele forsvunnet
var veldig godt!
God formiddag!!God formiddag alle sammenTitter innom en liten tur selv om jeg ikke har tid.
Nja.... i ei uke om gangen ja... disse har jeg hatt et par mndDa har du sikkert linser som er ment for det
Det har IKKE jeg...![]()
God formiddag!!Koselig å se deg igjen!
Hehe...og du har fremdeles ikke tåkesyn!?Nja.... i ei uke om gangen ja... disse har jeg hatt et par mnd
Glemmer å bestille nye...![]()
Flotte prioriteringer!Takk takkMåtte ta en pause etter terminkrigen og få gjort alt jeg utsatte da. Og ikke minst leke med snuppa nå som permisjonen min er veldig snart slutt.
Flotte prioriteringer!
Må nyte denne siste permisjonstiden.. Du skulle begynne å jobbe igjen i påska ikke sant?
, og jeg har virkelig ikke motivasjon eller lyst til å begynne igjen. Så tråler nettet etter nye jobber hele tida, og vurderer skole.Ja litt sjokolade må man ha, og nå er det 2 uker siden jeg sist smakte sjokolade ;-)Må kose seg litt innimellom da..Og så flink som du er kan du gjøre det med goood samvittighet!
![]()
Fysj...På tirsdag, og jeg har virkelig ikke motivasjon eller lyst til å begynne igjen. Så tråler nettet etter nye jobber hele tida, og vurderer skole.
Wow!!Ja litt sjokolade må man ha, og nå er det 2 uker siden jeg sist smakte sjokolade ;-)
Så flink du er!!!Ja litt sjokolade må man ha, og nå er det 2 uker siden jeg sist smakte sjokolade ;-)
Deilig med en liten luftetur i frisk luft da!Da har vi gått tur og kost ossmen amina har kost seg og jeg har fryset
![]()
Fysj...Jeg begynner på onsdag!
Trist at du føler det sånn..håper du finner ut av hva du vil gjøre!
Jeg gleder meg til jobbstart jeg.. Selvfølgelig synd jeg ikke kan gå hjemme sammen med lillegutt lenger, men har en jobb jeg elsker![]()
Njaæ.... Husker å ta dem av innimellom og vaske dem da. Men bra for øynene er det nok ikke... er bare det a jeg bør sjekke synet igjen, og jeg gidder ikke kjøpe nye linser hvis de blir for svake... Men så er det det med å komme seg til optiker da...Hehe...og du har fremdeles ikke tåkesyn!?![]()