Hei og hopp damer!

Topprisen

Gift med forumet
Jeg sniker meg inn her jeg :) Testet akkurat positiv, termin er 18 november :D

Hvordan står det til med dere da? Symptomer, ikke symptomer? Første, andre, tredje, fjerde, femte (+++) barnet? :)

Selv har jeg ingen tydelige symptomer bortsett fra uteblitt mens, kanskje idibidi litte granne ømme bryster, stikking i livmorområdet når jeg strekker meg eller nyser/hoster.. Tja, det var det enn så lenge :)

Jo! Forresten! GRATULERER SÅ MYE alle november damene, håper vi blir mange flere! :D

Gratulerer så mye :) Testet nettopp positivt selv. Merker at kroppen "jobber" med noe, og har ømme pupper :)
Jeg venter andremann, har en gutt født april.11 fra før :)

Gratulerer så mye til deg også Stjernemamma! :D

Glemte jo å skrive at jeg selv har to herlige gutter fra før, på 3 og 4 år :)

Gratulerer så mye! :)

Her er alt for mange symptomer på plass, blææh.
Er helt ekstremt trøtt, trudde ikke det var mulig å være så tåkete i hue :P

Gratulerer så mye! :)

Her er alt for mange symptomer på plass, blææh.
Er helt ekstremt trøtt, trudde ikke det var mulig å være så tåkete i hue :p
Takk! :)

Ikke gøy å være trøtt.. Men bare kvalmen holder seg unna så skal jeg ihvertfall være fornøyd ;)

Gratulerer! Jeg har også to barn fra før, en jente på 8(snart 9!) og en gutt på 5.

Gratulerer så masse :-) jeg har termin dagen etter deg og venter nr 2 :-)

Gratulerer!
Her ventes nr 2 med termin 12 nov. Har ei jente fra før som er født april 2011.
Symptomer har jeg mye av og på, men kvalme, ekstrem tretthet, oppblåst, store pupper(mange bh som ikke passer allerede), svimmel og ustabilt humør :)

Gratulerer :)
Venter nr 3, med termin 11. Har 2 jenter fra før, ei på straks 11 og ei på 6.
Har en del symptomer her ja. Ømme og større pupper, ekstremt og akutt trett, oppblåst, renner ned toalettet, hodepine og generelt ustabile hormoner :whacky011

Gøy å høre de forskjellige symptomene dere har, skikkelig blanda drops :) Gleder meg til å følge dere videre :D

Har samme som seg mens termin 18 nov kjenner stikk nedi der, oppblåst, kvalm hvis jeg stresser og ikke får spist ofte, oppe om natta for å tisse allerede. Og kviser!!

Ha så gøy! topprisen, gertie og susajeghuskerikkeresten vi har termin på samme dato alle fire :) high five jenter :)
Her er det nummer en og jeg har lite symptomer, bortsett fra det å være trøtt hele tiden og ha vondt i.magen. er kjempeglad og veldig redd samtidig, klarer nesten ikke vente til starten av mai jeg. Driver hele tiden å dagdrømme om å fortelle det til familien på 17.mai middagen :)

Back
Topp