Dilemma-leken! :D

Snørr :p Dør man ikke av så mye gift?
Håper jeg får litt ekstra snørr da, ellers blir jeg jo aldri mett ;)

Aldri smake det du spiser, eller aldri føle det du tar på?

Hmmm... Vanskelig. Aldri smake det jeg spiser.

Være uten vannklosett resten av livet eller være uten elektrisitet.
 
Har allerede syklet Birken :p Skulle nok greid å løpt den eller gått på ski også, :p

Være overvektig resten av livet eller jogget en time hver morgen?
 
Uten tvil aldri mer regn.

Spise 100år gammelt egg eller avføringen til en sau.
Avføringen til en sau.

Hvis du visste med sikkerhet at du kunnet redde miljøet ved å kvitte deg med bila (kun du som visste det) hadde du gjort det?
 
Avføringen til en sau.

Hvis du visste med sikkerhet at du kunnet redde miljøet ved å kvitte deg med bila (kun du som visste det) hadde du gjort det?
Ja, det hadde jeg nok :) Har klart meg uten bil lenge, og det er ikke så langt til noenting her ;)

Bæsje 1000kr hver dag, men bare i 5kroninger og du bruker ca 4 timer hver dag totalt på do - eller jobbe 100%?
 
Ja, det hadde jeg nok :) Har klart meg uten bil lenge, og det er ikke så langt til noenting her ;)

Bæsje 1000kr hver dag, men bare i 5kroninger og du bruker ca 4 timer hver dag totalt på do - eller jobbe 100%?

Ha ha ha. Du er sær Maria. :p
Jobbe 100%. ;) hva hadde du selv svart btw?

Nå ble jeg inspirert. Starter en tråd som heter dagens dillemma. Der alle svarer med begrunnelse på hva de hadde gjort. Så har man hele dagen. :p

Nytt dillemma i denne tråden:
Hvis du hadde gjort en alvorlig forbrytelse hadde du meldt deg, selv om du ikke kunne blitt tatt?
 
Ha ha ha. Du er sær Maria. :p
Jobbe 100%. ;) hva hadde du selv svart btw?

Nå ble jeg inspirert. Starter en tråd som heter dagens dillemma. Der alle svarer med begrunnelse på hva de hadde gjort. Så har man hele dagen. :p

Nytt dillemma i denne tråden:
Hvis du hadde gjort en alvorlig forbrytelse hadde du meldt deg, selv om du ikke kunne blitt tatt?
Spørs vel litt på forbrytelsen det da. Hadde jeg kjørt over og drept et barn ved et uhell så hadde jeg sagt ifra.

Og så hadde jeg heller hatt som jobb å drite penger enn å faktisk jobbe ;) Men greit med mulighet for fri i helligdager om man vil det, og lønnsforhøyelse etterhvert :p Feks. 1200kr pr dag om 5 år ;)
 
Back
Topp