Zezarette

Liljekonvall

Glad i forumet
Noen som går på de?! Gikk på loette før og var så fornøyd. Fikk zezarette nå og ikke fornøyd. Har jo mensen hver. 2 uke!!!!!
 
Begynte med de 6 uker etter fødsel sånn ca og sluttet med de etter noen uker! Da jeg ikke gjorde annet enn å blø.
Men det skal normalt ta ca 3 mnd før man virkelig ser effekt på prevensjon og mens
 
jeg har gått på de i mange mnd nå, og har fortsatt ikke fått igjen mensen... :p så hittil kan je ikke si meg missfornøyd :p
 
Har gått på de i mange mnd, men er først nå de siste ukene jeg er beg med småblødninger. Så om det ikke gir seg vurderer jeg å starte med Loette igjen. er mye kvalmen også, lurer på om det er pga de :-/
 
Har gått på de i mange mnd, men er først nå de siste ukene jeg er beg med småblødninger. Så om det ikke gir seg vurderer jeg å starte med Loette igjen. er mye kvalmen også, lurer på om det er pga de :-/

hmmm kanskje det er den som gjør at formen min er svingende oxo...??? je pleier da aldri og være kvalm og uggen, men nå syns je det var vært flere ganger på ei stund....
Kan man begynne på vanlig p-pille o.l så fort man slutter å amme??
 
hmmm kanskje det er den som gjør at formen min er svingende oxo...??? je pleier da aldri og være kvalm og uggen, men nå syns je det var vært flere ganger på ei stund....
Kan man begynne på vanlig p-pille o.l så fort man slutter å amme??

pleier aldri være slik jeg heller, så er helt overbevist om at det er den som gjør det. kan høres slik ut for deg også.

ja det er bare når man ammer man må være obs på hvilken prevansjon man bruker. så når man slutter står man fritt til å velge;)
 
pleier aldri være slik jeg heller, så er helt overbevist om at det er den som gjør det. kan høres slik ut for deg også.

ja det er bare når man ammer man må være obs på hvilken prevansjon man bruker. så når man slutter står man fritt til å velge;)

da er det jammen godt de tida begynner å nærme seg slutt, :p
 
Begynte på disse da jeg ammet... Sluttet da jeg blødde ofte. Tenkte gi de en ny sjangse nå, men spørs. Orker ikke gå å blø i 3 mnd:p Var fornøyd med Loette før sv.skapet
 
Hmmm, da lurer jeg på om jeg rett og slett skal vente med prevansjon til jeg er ferdig med å amme.... vet ikke om jeg vil ha spiral eller hva jeg skal gå for...
Hvordan fungerer p-plaster?
 
Back
Topp