Legge oss om17Nå må ikke folk legge seg!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legge oss om17Nå må ikke folk legge seg!!
Nei det e jo nesten katastrofe!!! Hiver mæ inn her nu og håper den ikke e avslutta enda![]()
Vi skriver og skriver!! SÅ bra du kom!!Nei det e jo nesten katastrofe!!! Hiver mæ inn her nu og håper den ikke e avslutta enda![]()
Det er ikke Alvin, det er samboHaha... Amming er koselig da![]()
16Legge oss om17
Du av alle klarer 15 minutter til!!Ligger i senga
Men skal prøve å ikke sovne!!!
WÆÆÆ Hva er det du gjør mens du sitter her inne??Det er ikke Alvin, det er sambo![]()
Har lest dem flere gang på engelsk, og hørt lydbok på engelsk maaaaange gangTru om æ ska ta en runde med bøkene igjen
![]()
Det er ikke Alvin, det er sambo![]()
tror jeg kreperer!!!Nei, han viser ikke hensynNeimen! Hva gjør han der nå da??? Har han ikke skjønt at hu mor må være her???![]()
Vi gjør jo det jo!!!dere må skaravle damer!!!!!![]()
Skulle gjort det jeg også! Men ser ikke at jeg har tid egentligDet må jeg også gjøre! Flere måneder siden sist nå![]()
Runde. I høyetKjapp hva da?
Jeg holder på enda![]()
Kaos er greit Idag:kr@)Vi skriver og skriver!! SÅ bra du kom!!Her er det bare en liten smule kaos
![]()
Side?? I twilight??? Har personlig aldri skjønt at nån kan være på nån anna side enn Team Edward...
Mannfolk!!Nei, han viser ikke hensyn![]()
Har ikke fått med meg verken edward eller jacob. Men, får stole på dere og velge edwardSide?? I twilight??? Har personlig aldri skjønt at nån kan være på nån anna side enn Team Edward...
prøver, prøver, prøver!!.Ddere må skaravle damer!!!!!![]()