Nå har faen meg kjærringa dukka opp å np!!Vi har tatt den retningen ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har faen meg kjærringa dukka opp å np!!Vi har tatt den retningen ja![]()
tenkte jeg skulle få henne til å snakke om duer og hoppeslott jeg nå,menst vi andre snakket om noe helt annet![]()
Så bra!!Ca 527!!![]()
Fint å se degvelkommen til galskap
![]()
Bare littHaha! SÅ slem du er![]()
Prøver du og lure meg??tenkte jeg skulle få henne til å snakke om duer og hoppeslott jeg nå,menst vi andre snakket om noe helt annet![]()
Det er jo perfekt tidspunkt å ha seg påHaha... Mulig! Her ble det en runde i "høyet" mens lillegutt sov dupp i dagHaha... Men da var det en stund siden sist
![]()
Haha, akkurat det samme gjorde viHaha... Mulig! Her ble det en runde i "høyet" mens lillegutt sov dupp i dagHaha... Men da var det en stund siden sist
![]()
tenkte jeg skulle få henne til å snakke om duer og hoppeslott jeg nå,menst vi andre snakket om noe helt annet![]()
Nå skvettet jeg litt igjen!!ikke meningen hellerJeg rekker ikke å henge med i svingene engang her innehihi
Hhaha, ja det bar litt av en quoteVi har tatt den retningen ja![]()

Flink du også da!!Ca 214 bare. Alle teller ikke heller... De andre er jo helt åe!
ja, det er gøy!!Så bra!!![]()
Penis?? Er du 100Jeg er vist fryktelig kjedelig for jeg mener det er penis og kun det![]()
Jeg rekker ikke å henge med i svingene engang her innehihi
Ja det er viDa er vi enig![]()
Med staven!!Nå har faen meg kjærringa dukka opp å np!!![]()
JO noen sa de skulle sende pm, men husker ikke hvem..Va
var noen som minnet meg på at det vanket flere premier om vi klarte å skravle såpass at forumet ble tregt..
Eller var det ikke sånn?
Da er du veldig velkommen her!Godt å høre at noen trenger meg! Jeg er litt overflødig her hjemme i dag![]()