Dårlige greier! Her fulgte det med vognaJeg har kjøpt 2 vogner og har ikke fått noen vesker jo ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dårlige greier! Her fulgte det med vognaJeg har kjøpt 2 vogner og har ikke fått noen vesker jo ...
GI OSS FLERE SMILEYS!!jeg også... vet det er mange her inne.. men vil ha fleeeeeer![]()

Så bra du er her igjenhar gått inn og ut av rommet til knerten noen ganger... men nå sover han igjen,og håper han har plan om å gjøre det en stund og![]()
Liker denne jeg![]()
SÅ rab! := Eller bra!Jeg ser det i innlegget mitt![]()
Er ikke lett å henge med på noe nåBare skriv i vei det man klarer
ta deg av lillegutt![]()
Jeg ser det i høyre hjørnet på hvert innleggHer inne har vi ca 4900 innlegg nå! Vet ikek hvordan du kan se det med appen jeg...
Har fått med på 2 av 3 vogner jegJeg har kjøpt 2 vogner og har ikke fått noen vesker jo ...
Kosemoseja.. når skal man liksom få brukt den naturlig i et innlegg liksom![]()

Det må du da klare,gamla...men er trøtt daMen skal klare å holde ut litt til
![]()
Hva liker du?haha!! Og denne:![]()
StelleveskerVar ute et bittelite øyeblikk, hva snakker vi om nå?
Typisk at de skal tulle nåNei, går fort i svingene nå!Har da rundet 100 innlegg nå og flere skal det bli!! Han er heldigvis litt roligere nå, men sover fortsatt litt urolig desverre!
Her inne har vi ca 4900 innlegg nå! Vet ikek hvordan du kan se det med appen jeg...
Trøtt nå?? Det er ikke lov!!men er trøtt daMen skal klare å holde ut litt til
![]()
Godt du tar litt ansvarEr her igjen nå. måtte bare lufte hue og svare på de trådene som er utafor denne tråden også. Er ikke alle sommorker tempoet her inne![]()
Du ligger virkelig ikke på latsiden ser jegHehe, er ikke noe vits å ligge på latsiden![]()
Samme her!Dårlige greier! Her fulgte det med vogna![]()