Hva tenker du akkurat NÅ?

Tenker at det er på tide for meg å kaste inn håndkleet, og la krigen gå sin gang.. Sliten gravidkropp :(
Må nok snart signere denne.. Håper og at forkjølelsen min er vel oversått i morgen. Er skikkelig lei av snørr og hodepine nå :(


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Åhuff! Det er kjedelig med sliten gravidkropp! God bedring!!
Takktakk :) Kjenner det verker i alle ledd, og jeg holder på å sovne.. MEN så kan jeg skylde på at vesla kom kl 6 i dag, og det er en hel time tidligere enn vanlig + at jeg sleit noe veldig med å få sove i natt :(
 
Må nok snart signere denne.. Håper og at forkjølelsen min er vel oversått i morgen. Er skikkelig lei av snørr og hodepine nå :(


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Ånei! Du også dårlig? Må være friske nå! Er jo snart ny uke! :) hihi! God bedring til deg også! :)
 
Takktakk :) Kjenner det verker i alle ledd, og jeg holder på å sovne.. MEN så kan jeg skylde på at vesla kom kl 6 i dag, og det er en hel time tidligere enn vanlig + at jeg sleit noe veldig med å få sove i natt :(
Da er der i allefall lov å ikke være så oppegående i kveld! Lang dag med sliten kropp i tillegg - det er tungt det!
 
Dere må ha en god natt og god bedring ( nå er jeg så trøtt at jeg følte god bedring ikke er et ord , hmm )
 
Må nok ta med meg laseren å finn sengen , men skal holde ut litt til :)
 
Haha laseren faktisk . Laderen.
 
Back
Topp