Har vært borte i 5 minutter jeg og ser at jeg går glipp av mye er!!Men frøken har da ikke slengtiss???![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært borte i 5 minutter jeg og ser at jeg går glipp av mye er!!Men frøken har da ikke slengtiss???![]()
![]()
Aha, så det er SÅNN man gjør det!Hiver du rompa så følger tissen med![]()
Det var lurt!Hiver du rompa så følger tissen med![]()
Ehh... HVa sanakker vi om?Hiver du rompa så følger tissen med![]()
Ta snuppa di duNå fikk snuppa mareritt! Å slutter ikke å grine! Begynner å grine selv.. jonas er oppe, men jeg må nesten gå opp
Stakkar liten da.... Pass på snuppa di du!Nå fikk snuppa mareritt! Å slutter ikke å grine! Begynner å grine selv.. jonas er oppe, men jeg må nesten gå opp
hun får tiss i ett sugerør daMen frøken har da ikke slengtiss???![]()
![]()
Ja, tar av han bleia og sier at han må ha fått den avEr jo det vi må gjøre sånn som vi skvetter![]()
Er ikke det lørdag???Når ble søndag den store badedagen???![]()
Vært borte i 5 minutter? Ja jeg syntes det var stille fra den kantenHar vært borte i 5 minutter jeg og ser at jeg går glipp av mye er!!![]()
Hvordan jeg skal tisseEhh... HVa sanakker vi om?![]()
Hva vet du om det???Men frøken har da ikke slengtiss???![]()
![]()
Det går jo ikke ann!Har vært borte i 5 minutter jeg og ser at jeg går glipp av mye er!!![]()
God idéJa, tar av han bleia og sier at han må ha fått den av![]()
Tisse ut vinduet..Ehh... HVa sanakker vi om?![]()
Tok de av nå.. har bare parkett over alt =PTa med telefon og gå litt i de. Tror det er lurt![]()
Hehe..hver gang faktiskHiver du rompa så følger tissen med![]()
Oi og det bråker og lager riperTok de av nå.. har bare parkett over alt =P
Gjorde det.. roa å, så tok jonas overTa snuppa di du![]()