Barnehage

Her er det frist 1. Februar. Fikk svar før noen uker siden. Fikk 100% plass i samme bhg som storesøster:)
 
Ja, veldig deilig.. Selvom jeg helst vil gå hjemme leenge
 
Skulle gjerne vært hjemme, men penger må man ha! Så håper bare jeg får meg jobb nå da :p
 
Wups :p Er det ikke lettere å bare få førerkort? :p
Nja... Det koster fort 20'000 å kjøre opp, da.. Og det er 20'000 mer enn vi har :p Hadde det ikke vært for det skulle jeg kjørt opp for lenge siden. ;)
 
Planlegger dere å flytte? :)
Ja. Mistrives noe helt sinnsykt der vi bor nå. Delvis pga huseierne. Delvis pga framkommeligheten. Delvis pga de pokkers bommene som koster oss over tusenlappen i måneden bare for at samboeren skal komme seg på jobb... Og fordi vi har hele omgangskretsen vår i Trondheim. Da er det teit å bo i Buvika :p
 
Hvordan blir det med priorotet da når dere bor i annen kommune
Som jeg har forstått det (sendte mail til oppvekstkontoret) så er lillegutt i første omgang prioritert på lik linje som barn i Trondheim. Men om vi ikke har registrert adresse i Trondheim innen han skal begynne i barnehagen vil han miste plassen.
 
Som jeg har forstått det (sendte mail til oppvekstkontoret) så er lillegutt i første omgang prioritert på lik linje som barn i Trondheim. Men om vi ikke har registrert adresse i Trondheim innen han skal begynne i barnehagen vil han miste plassen.
Oi. Da skjønner jeg at dere er stressa på bolig. Har du foreldre i byen da? Bytt bostedsadresse til dem hvis der drøyer
du og lillegutt.
 
Oi. Da skjønner jeg at dere er stressa på bolig. Har du foreldre i byen da? Bytt bostedsadresse til dem hvis der drøyer
du og lillegutt.
Tanken har slått meg. Problemet da er jo at jeg mister retten på stipend om jeg registrerer bostedsadresse hos pappa. Såeh... Neida. Dette er kjempetøft :p
 
Tanken har slått meg. Problemet da er jo at jeg mister retten på stipend om jeg registrerer bostedsadresse hos pappa. Såeh... Neida. Dette er kjempetøft :p
Æsj. :( gjelder det for voksne også. :(
 
Som jeg har forstått det (sendte mail til oppvekstkontoret) så er lillegutt i første omgang prioritert på lik linje som barn i Trondheim. Men om vi ikke har registrert adresse i Trondheim innen han skal begynne i barnehagen vil han miste plassen.

Åh, skjønner at du blir stressa! Er det vanskelig å finne bolig?
 
Tanken har slått meg. Problemet da er jo at jeg mister retten på stipend om jeg registrerer bostedsadresse hos pappa. Såeh... Neida. Dette er kjempetøft :p

Bor foreldrene han i Trondheim?
 
Back
Topp