Skravletråd en lørdags kveld!

ja, det synes vi også ;) Men så kommer det jo flere barn etterhvert også så da blir det nok gris og slikt på sofa uansett :)
Er nok ikke til å unngå desverre..:) Men vi skal bli myyye strengere med regler for hva som er lov til å gjøre i en sofa!:D
 
Er nok ikke til å unngå desverre..:) Men vi skal bli myyye strengere med regler for hva som er lov til å gjøre i en sofa!:D
Ja, det er sikkert lurt å starte tidlig med slike grenser :) Men jeg synes det er litt vanskelig å sette mye/slike grenser når de er så små. Noen tanker rundt dette dere som har flere barn?
 
Er nok ikke til å unngå desverre..:) Men vi skal bli myyye strengere med regler for hva som er lov til å gjøre i en sofa!:D
Mye bedre med skinn sofa da ;) gjerne svart så de ikke får tegnet på den ;)
 
Ja, det er sikkert lurt å starte tidlig med slike grenser :) Men jeg synes det er litt vanskelig å sette mye/slike grenser når de er så små. Noen tanker rundt dette dere som har flere barn?
Her er sofaen allemanseie. Den kan vaskes, og kosta ikke skjorta. Jeg kjøper ikne dyre møbler med barn i hus. Får heller kjøpe finere og dyrer npr de er større og ikke søler. Synes det er feil at de ikne skal kunne sitte i sofaen å spise feks. Jeg gjør jo det...
 
Her er sofaen allemanseie. Den kan vaskes, og kosta ikke skjorta. Jeg kjøper ikne dyre møbler med barn i hus. Får heller kjøpe finere og dyrer npr de er større og ikke søler. Synes det er feil at de ikne skal kunne sitte i sofaen å spise feks. Jeg gjør jo det...
Det er jeg heeelt enig i. Men når det gjelder andre ting da, der man må sette litt grenser. Når er disse små mottakelig for dette? Feks det å ligge i ro på stellebordet +++
 
Ja, det er sikkert lurt å starte tidlig med slike grenser :) Men jeg synes det er litt vanskelig å sette mye/slike grenser når de er så små. Noen tanker rundt dette dere som har flere barn?
Jo tidligere man begynner jo enklere blir det å oppdra dem..;)
Vi har vært sløve med eldstemann, og får svi for det nå..:(
Det gjelder å være konsekvent og samkjørte som foreldre...aldri gi etter!!:p
 
Vi har kost oss med en hjemmelaget "half-and-half"-pizza (pepperoni til mannen, bacon til meg) og nå ser vi film sammen :)

Pizzaen ble ekstra god i dag (om jeg skal si det selv - hehe) så gleder meg til å spise restene til middag i morgen ;)
 
Jo tidligere man begynner jo enklere blir det å oppdra dem..;)
Vi har vært sløve med eldstemann, og får svi for det nå..:(
Det gjelder å være konsekvent og samkjørte som foreldre...aldri gi etter!!:p
Ok. Mannen her sier det samme som deg. Det er bedre å starte tidlig. Det sa forsåvidt HS også. Jeg synes det bare er litt "trist" å være streng mot lille jenta mi, selvom jeg vet de alelrede nå er utspekulert, haha :)
 
Vi har kost oss med en hjemmelaget "half-and-half"-pizza (pepperoni til mannen, bacon til meg) og nå ser vi film sammen :)

Pizzaen ble ekstra god i dag (om jeg skal si det selv - hehe) så gleder meg til å spise restene til middag i morgen ;)
det hørtes godt ut!:D
 
Her er sofaen allemanseie. Den kan vaskes, og kosta ikke skjorta. Jeg kjøper ikne dyre møbler med barn i hus. Får heller kjøpe finere og dyrer npr de er større og ikke søler. Synes det er feil at de ikne skal kunne sitte i sofaen å spise feks. Jeg gjør jo det...
Enig med deg der :) Den får bare være til vi blir gamle og ikke har barn hjemme lengre :)
 
Ok. Mannen her sier det samme som deg. Det er bedre å starte tidlig. Det sa forsåvidt HS også. Jeg synes det bare er litt "trist" å være streng mot lille jenta mi, selvom jeg vet de alelrede nå er utspekulert, haha :)
Trenger ikke være streng når de er så små..:)
Ta henne bort fra situasjonen eller tilby henne f.eks noe annet å leke med.. Men det er ikke lett!:p
 
Back
Topp