Bobil,campingvogn, telt eller hytte?

Kunne faktisk tenkt meg en bobil, men nå har jeg ikke bil engang, ikke lappen heller for den saks skyld ;)

Samme her hehe, eller, egentlig ikke bobil, den er praktisk på langtur, men lite praktisk hvis man skal være på et sted over lengre tid.
 
Samme her hehe, eller, egentlig ikke bobil, den er praktisk på langtur, men lite praktisk hvis man skal være på et sted over lengre tid.

Nei, det er sant :p "unger, pakk alt inn i bilen, nå skal vi kjøre å kjøpe melk!" :p
 
Har vokst opp med campingferier, men det nekter gubben å bli med på :p Drømmen er hytte, men hittil har det bare blitt små fisketurer på fjellet i telt, kos det også ;)
 
Nei, det er sant :p "unger, pakk alt inn i bilen, nå skal vi kjøre å kjøpe melk!" :p

Ikke sant :p For ikke å snakke om hvor "lett" det er å finne parkeringsplass midt i shoppingmekka til noe som tar to biler både i lengde og bredde hehe.
 
Elsker hytta til mamma og pappa (og det er skikkelig hytte-hytte ;) ) Men både mannen og meg har veldig lyst på camingvogn, det ser så koselig ut! :) Gleder meg til å reise på sommerferier med jentene mine årene som kommer <3
 
svigers har hytta å stortrivs der :) einaste plassen eg slappe max av å hente mg inn ijen :D
 
Har jo hytta til mamma og pappa og et feriehus i Hardanger :(
 
:), ikke :(
 
Back
Topp