Bobil,campingvogn, telt eller hytte?

litjejenta

Forelsket i forumet
Nå tenker jeg på ferieturer?
Hva foretrekker dere?
 
Vi har hytte som vi bruker flittig, Iallefall før barselstida. Ellers så liker jeg turer med litt sightseeing. Storby, eksotisk.
 
Av praktiske årsaker ville jeg nok valgt campingvogn foran bobil, og helt klart hytte foran telt hehe.
 
Før vi fikk barn var var det stas å slenge soveposen og teltet i bilen, bare legge ut på kjøretur og telte ett eller anna sted. :) Nå er det absolutt mer praktisk med hytte, og når minstemann blir litt større kunne det frista med en bobiltur til Danmark, Kroatia eller noe sånt. ;)
 
Ønsker meg hytte! Svigers har hytte vi kan bruke når vi vil, men jeg vil ha en egen vi kan gjøre hva vi vil med :p
Men når jeg skal på ferie, da liker jeg luksus, haha :p Reiser gjerne til storbyer hvor man kan oppleve litt, men akkurat nå frister late dager ved et basseng/på stranda :)
 
Samme som Bodil men hytte troner øverst.

Ja helt klart!

Skulle gjerne hatt min helt egen hytte både på fjellet og ved havet. Men, foreløpig får jeg klare meg med å disponere en i valdres sammen med bestevenninnesøsteren min (hennes tante som eier den).
 
Hytte :). Vi har en sommerhytte ved vannet, helt nydelig. Litt sjarm med utedo, men skulle ønske det var innlagt vann og dusj der. Spesielt nå som vi har fått barn. Men, men...ro er det uansett :).
 
Ja, man skal jo ikke ha alt det samme på hytta som hjemme, da mister det jo sjarmen sin :D
 
Svigers har hytte på hvaler, der er det herlig når det er fint vær. Ellers er jeg og mannen veeeeldig glad i Kreta. har reist mange ganger uten barn, og to ganger med. Fantastisk begge deler :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Uten tvil hytte! ;) Jeg er ikke spesielt glad i campingtur annet enn festivaler ;)
 
Hytte uten tvil, er kos med campingvogn også. Men telt har jeg aldri hatt sansen for.
 
Elsker hyttelivet, men trives godt på camping og telturer også :)
 
Telt kan ho være kos! Var masse på telttur med familien når jeg var liten, mange gode minner :D
 
Skal nok bli litt camping på oss også :) Gøy for barna!
 
Teltturer tror jeg er gøyest for barna...
 
Ja, er vel mye vi må gjøre framover bare fordi det er gøy for barna :p
 
Kunne faktisk tenkt meg en bobil, men nå har jeg ikke bil engang, ikke lappen heller for den saks skyld ;)
 
Ja, er vel mye vi må gjøre framover bare fordi det er gøy for barna :p

Frykter det ja hehe, eller, jeg har vel egentlig aldri sluttet med det siden eldstemann ble født :p
 
Back
Topp