Skravletråd en lørdags kveld!

Masala

Juni12s humørspreder
VIP
Julibarna2014
Hva gjør dere?
I kveld skal jeg kose meg hos mamma:) men skal sikker gå tur med en venninne senere i kveld:)
 
jeg sitter å venter på at gubben skal si at middagen er ferdig, ellers så sover vesla, og je sitter å taster å koser med med en Hansa null
 
Lurt med en liten lørdagsskravletråd :) Her sover mannen på sofaen mens jeg sitter her på BV og ser på tv samtidig :)
 
Vi skal kose oss med pizza og film:)
Hadde egentlig tenkt til å ha med dere i kosinga og, men kommer jo ikke inn på appen:(
 
Tja, lest meg litt opp på vip om neste konkurranse nå og nå må jeg lage ferdig pizza så eldste får lagt seg snart ;)
 
haha, ja. Han var så trøtt etter å ha snuppa i natt. Hun var mye våken. Lurer på om han klarer å reflektere litt tilbake at jeg har hatt henne i 8 mnd hver natt ;)
 
Vi har akkurat spist taco! Lillegutt sover i senga si! Nå skal jeg nok snart finne frem litt godis :D
 
reinsdyr indrefilet, men blomkål og kålerot, og en god saus kan je lukte...
Han har vært på hotell ei natt i kautokeino denne uka, så dette var nok det han fikk servert der :)
Det var jammen meg en fin lørdags middag:)
 
Vi holder på med legging av barnn:p
Mannen fikk akkurat minsten i seng nå...så da blir det vel å finne fram noe snop snart;)
Jeg rikker meg ihvertfall ikke fra sofaen!:p
 
Vi holder på med legging av barnn:p
Mannen fikk akkurat minsten i seng nå...så da blir det vel å finne fram noe snop snart;)
Jeg rikker meg ihvertfall ikke fra sofaen!:p
Haha du sitter der nå i kveld?;) bleia er på?
 
haha, ja. Han var så trøtt etter å ha snuppa i natt. Hun var mye våken. Lurer på om han klarer å reflektere litt tilbake at jeg har hatt henne i 8 mnd hver natt ;)
Da er det kanskje på tide han også tar en natt?:)
 
Vi holder på med legging av barnn:p
Mannen fikk akkurat minsten i seng nå...så da blir det vel å finne fram noe snop snart;)
Jeg rikker meg ihvertfall ikke fra sofaen!:p
hehe så bra. Sofaen er god å ha :)
 
Da er det kanskje på tide han også tar en natt?:)
Jepp. Men det skal sies at han har vært flink de 2 siste ukene - når vi begynte med avvenning ;) Men tror jeg skal foreslå at han bare legger seg i sengen tenker jeg :)
 
Sitter å drikker med et par venninner :) å tenker på dere :p
 
Jepp. Men det skal sies at han har vært flink de 2 siste ukene - når vi begynte med avvenning ;) Men tror jeg skal foreslå at han bare legger seg i sengen tenker jeg :)
Ja er viktig å bytte litt på det iallefall:)
 
Back
Topp