Kan du forteller meg en fun fact om deg selv?

Jeg falt og slo bakhode i et betonggulv for 5 år siden, (hadde drukket endel) og har enda vondt i bakhode når jeg ligger flatt. Så har vurdert å sjekke om det har vært en sprekk eller noe der bak :p

Sendt fra min Samsung
 
Jeg falt og slo bakhode i et betonggulv for 5 år siden, (hadde drukket endel) og har enda vondt i bakhode når jeg ligger flatt. Så har vurdert å sjekke om det har vært en sprekk eller noe der bak :p

Sendt fra min Samsung

Oj! Så skummelt da! Det ville jeg nok ha sjekket ja. Men jeg er litt redd for alt slik som kan gi senskader jeg jeg! :p
 
Jeg falt og slo bakhode i et betonggulv for 5 år siden, (hadde drukket endel) og har enda vondt i bakhode når jeg ligger flatt. Så har vurdert å sjekke om det har vært en sprekk eller noe der bak :p

Sendt fra min Samsung
Huff, hørtes ikke godt ut:eek:

Jeg brakk albuen på fylla en gang:oops:
 
Tja i bhg stjal jeg en sånn plastik greie som melka sto i og tok den med ut i sklia, endte opp med hjernerystelse da siden det var vinter og is i sklia.
Og noen år etterpå rett før en ferie skulle jeg skli med noen venner i snøen og knakk et bein i hånda men merket det ikke selv så gikk i 12 timer med det uten at vi viste det (reiste til legen fordi hånda begynte å bli blå og litt vondt når bror min skulle dytte meg :eek:)
Ellers tror jeg ikke det er så mye ;)
 
Jeg spiser isbiter som om det er godteri :) Mamma er ikke spesielt glad i den knaselyden ;)
 
Jeg har fortsatt utover-navel snart 9 måneder etter fødsel!:p
 
Jeg og en venninne av meg var 11år første gang vi gikk løs på barskapet til faren hennes og drakk oss full ;)
 
Oj! Så skummelt da! Det ville jeg nok ha sjekket ja. Men jeg er litt redd for alt slik som kan gi senskader jeg jeg! :p
Jeg er og redd for det, så er vel derfor jeg ikke har sjekka det enda. Men har faktisk time på torsdag.. Så blir greit å finne ut av det :)

Sendt fra min Samsung
 
Jeg fikk blindtarmbetennelse da jeg var 10 år. Og siden mamma ikke hadde sertifikat og pappa var borte ringte hun en lege vi kjenner. Når han kom stakk han fingeren opp i rompa mi, og konstanterte blindtarmbetennelse... Så ble jeg kjørt på sykehuset og operert. Men har ALDRI glemt den fingeren i rompa... Traume, sier jeg bare..
 
jeg ble sjekka opp av en fyr en gang men æsj han var ikke min type så sendte han videre til søstera mi.;)
 
Jeg klarer å bøye tommelen helt ned til underarmen. Kan vifte med øra, kan også krølle tunga :)


Bv app på iPad :D <3
 
Back
Topp