Vognpose!?!?

Prinsessi

Blir kjent med forumet
Hei!
eg lure litt på kass vognpose e ska kjøpa..
nogen så har erfaring me Bozz lammeskinsposene langhåret?
åsså lure e på om dokke då broke den o om sommaren elle ka broke dokke om sommaren?
 
Hei!
eg lure litt på kass vognpose e ska kjøpa..
nogen så har erfaring me Bozz lammeskinsposene langhåret?
åsså lure e på om dokke då broke den o om sommaren elle ka broke dokke om sommaren?

Tror jeg kommer til å holde meg til lammeskinn i bunn og god dyne i første omgang.. har i grunn ikke tenkt på dette med vognpose - ser for meg at det blir 30 grader <3 eller.. ønsketenker det ialle fall :p
 
Blir lammeskinn og dyne her også i starten, og når det er for kaldt har jeg en Odenwalder dunpose fra forrige gang. Ser ikke helt poenget med å kjøpe ny pose for sommer/vår :)
 
Bruker ikke pose på sommeren, til vinteren har jeg en gammel lammeskinnspose etter pappan og når den blir for liten regner jeg med at storesøster er ferdig med soving i bhg og da kan lillebror arve odenwald dunposen etter henne.
 
Bruker ikke pose på sommeren. Dyne eller teppe alt etter hvor varmt det er. Har voksi urban som vi tar ubrukt til vinteren.
 
Her blir det dyne på sommeren, også har jeg kjøpt en lammeskinns vognpose til høsten og vinteren :)
 
Blir ikke pose før til vinteren igjen her, holder lenge med lammeskinn og dyne nedi baggen :)

Når det kommer til pose ender vi nok på en oderwalder dunpose eller voksi, men tar det til høsten :)
 
Hadde ikke plan om å kjøpe pose før til høsten/vinteren, men kom over et godt tilbud på den posen vi ville ha, så da kjøpte vi like så greit. Kan jo være kalde dager/kvelder på sommeren her i Norge, samt at den kan jo brettes ut å brukes som teppe ++ også.
Voksi city endte vi opp med, syns den var hakke finere og mykere enn urban, og de skulle være så og si like ellers :)
 
Kjøpte lammeskinn og voksi pose på barnas hus på tilbud i går
 
blir lammeskinn og dyne i sommer og pose til høst/vinter igjen :)
 
Satt ned 900 kr fra 2200 til 1300 :)
Vurderte det tilbudet vi også, men så likte vi city best (dilemma, hehe).. Men så plutselig fannt vi tilbud på city på flust.no, og da sparte vi 500kr allikevel :) Så selv om vi ikke kanskje kommer til å bruke posen så mye i sommer så har vi vertfall spart en del, skulle jo kjøpt den til høsten uansett :)
 
Men sånn så den bozz posen kan man opne heilt å bruke som liggeunderlag, så eg lurte hvis eg kjipte den så kan eg jo ha den heilt open åsså dyna oppå.. Men den e langhåret, noen så har bra/dårlig erfaring me d?
 
Det fulgte med en fleecepose til vognen vår.Den går ann å deles slik at man bare kan bruke bunnen til å ligge på. Syntes det var veldig greit. Men jeg lurer litt på å insistere i en dunpose til vinteren, evt bare bruke dynen.
 
Back
Topp