Skravletråd Lag RØD Slankekrigen...

Jeg har ikke trent.... Maten sitter i dag, spent på om jeg går opp at alt jeg mista på to dager haha.... Lenge siden jeg så 57.7på vekta:p Men det var i går så er nok tilbake i mra:) Men jeg har vært flink å spist for det... Og Ligger på 1400 kcal. Hjelper med proteinshake frokost og kveld... Lettere å styre kcal og samtidig få i meg det jeg trenger.
 
Hehe satse på at du får positivt resultat på vekta i morgen også ;)
 
Trur nok ikke det.... Men hadde jo vært koselig å se 58, 9 :p Bare under 59 liksom :-*
 
Idag har jeg gått en tur på 60 minutter! ;) det er så deilig å komme seg ut i det fine været! :)

Håper du går det resultat du ønsker , lucci
 
Vi har også spasert i ca 1 time.. deilig vær å være ute i nå altså :)
 
Ah... Skal bli godt å ut i det fine været igjen ja... Gleder meg til vår:cool: I dag har dagen gått med til å kjøre vesla i b. Hagen, handla, handla bikkjemat og griseører hehe.... Gitt bitteliten unge mat og henta igjen i b. Hagen etter lille snupp duppen.... Dagen ble fort borte.... Nå spiser vi loff og Kylling vinger etter ønske fra vesla :p
 
I dag ble det kun en liten tur ut med største jenta, men fikk nå litt poeng :p

Løpe tur igjen i morgen, men blir jo etter 17 så da teller det jo ikke :rolleyes:

Kan dere prøve å legge inn vekta tidligst mulig i morgen igjen? Helst sånn før 2 på dagen...
Men det lar seg nok løse om det blir etter også :p

Lykke til med veiing i morgen alle sammen :D Om jeg har noe nedgang blir jeg overrasket, men lov å håpe.....
 
Uff, fikk tanta på besøk i går og det resulterer i en liten oppgang!!! :(.

0,2 opp! 0,33% opp :(
 
Opp 0,9 på meg.. men det var jo å forvente da siden forrige ukes store nedgang var pga omgangssyken.
 
Godt jeg gikk ned 1,2kg forrige uka, siden jeg gikk opp igjen 1 kg denne uke liksom..... :mad:
 
Heisann alle sammen :D

Sorry alle sammen at jeg ikke har skravlet denne uken :( Har vært ganske utmattet denne uken , jeg gjorde for mye sist uke ! Så ingen data siden søndag eller mandag . Hvilet mye . Men samlet sammen noen poenger her og der :)

Så håper jeg er tilbake med bedre utgangspunkt når ny uke starter !

Får jeg er verken lei av slankekrigen eller det flotte laget jeg har følgt denne vinteren ! ! ! Har fått igjen den gode motivasjonen og viljestyrken , og har et lite mål om å kanskje klare målstrekken til sommerferien 2013 , det hadde vært helt fantastisk ! ! !

Håper alle på det RØDE laget har hatt en fin uke ! ! !

Ble en liten pluss denne uken her ... men tror det er et besøk på vei ... Så det er jo et håp om 2 bedre resultater det neste fredagane før det er påske :D :)
 
Saturnia kan jeg spøre hvordan sunnhetsprosjektet går ?
 
Ned en kg :-D Satt vel på dassen i to dager sist uke, all maten satt i går så er fornøyd med at det ikke kom på igjen alt:p Målet er å holde vekta denne uka hehe
 
Saturnia kan jeg spøre hvordan sunnhetsprosjektet går ?

Det går veldig greit egentlig.. Ikke hatt noe usunt siden 24feb nå :D
Uten om en ting (som er lov), og det er lettisen min :p Hade en porsjon av den på onsdag...

Men merker jo ingenting på vekta da, tror jeg må slutte med Pepsi Max også og det er jo også på gang :rolleyes:
 
Endelig kunne jeg ut igjen, har gått 90 min i det nydelige været :D Spist lunsj, så skal snart putte lille troll i senga si for duppen sin, så skal jeg løpe på mølla i 5 km... Akkurat passe så jeg ikke blir lei hehe...
 
Vil dere ha oppdatert %nedgang på hver enkelt etter denne ukens veiing??

Saturnia: 2,6%
Drømmeren: 13,1%
Lucillen: 4,9%
mariusmor: 0,5%
Lucci: 6,88%
Shauri: 5,3%
Chaba: 1,2%
 
Litt usikker på om jeg rakk legge inn altså... Hehe... Men det ligger nå inne!!! :) Siste trening altså:p
 
Back
Topp