Visste du at det finnes en lilla strek i rompa di som forteller om fremgangen under fødselen?

Så vittig :p må innrømme at jeg ble svært nysgjerrig på dette her altså! :p
Da er vi 2, kommer nok til å sjekke det selv ja.... Unnlot fint å nevne saken for sambo, har ikke så lyst at han skal finne det fascinerende og finne på at han vil sjekke :p
 
Hehe så kult da!! :-D gøy når mennene blir nysgjerrige også ^^
Nja...... Han min er sånn masekråke når det er noe han vil.... Så da blir det vel til at jeg midt i en vond rie gir han lov bare for å få han til å holde kjeft.... :p
 
Nja...... Han min er sånn masekråke når det er noe han vil.... Så da blir det vel til at jeg midt i en vond rie gir han lov bare for å få han til å holde kjeft.... :p
Hahaha huff!! :p kanskje du kan vise bildet i artikkelen - så er det nok? Eller blir han mer nysgjerrig da? :p
 
Hahaha huff!! :p kanskje du kan vise bildet i artikkelen - så er det nok? Eller blir han mer nysgjerrig da? :p
Hadde det nå bare vert så lett å avlede den gutten... tihi....
Nei får vel finne på noe for er det et sted eg ikke vil han skal titte under fødselen er det jo der...
 
haha.. dette er det nye store altså..

Kanskje det etterhvert blir vanlig å sjekke streken i stedet for åpning :D
 
Uhm , ok jeg ble så nysgjerrig så jeg skjekket dette og jeg har en sånn strek som går hele veien men ingen rier og ingen andre tegn på fødsel ? kan noen svare meg på hva jeg burde gjøre? :p
 
Back
Topp