topp 100 lista:)

Da er vi enige da. Rainbows foreva. :D
 
Ja, lenge til neste gang!
 
Tror nesten at ingen av oss orker det. Mye rare regler...
 
Jepp. Synes det har vært koselig og håper vi kommer på topp tre. ;)
 
Hvor ofte pleier det å være?
 
Aner ikke
tror de har det sånn innimellom.
 
Ja, det har blitt mye rare regler. Rart å melde seg på om det gjelder alles tråder uansett liksom?
 
Ja. enig, og at man kan melde seg av er iallefall bare tull.
 
haha;) Ja, men ho ønsker jo innspill til eventuelle neste konkurranse, kanskje vi skal (når denne konkurransen er lagt bak oss) lage ei innspillsliste :D
 
Høres ut som en plan. ;) Hvis vi gidder da. Når vi liksom er "ferdige" :p
 
Kjenner det virker mot sin hensikt med konkurranser! De skal jo dra folk inn hit, men jeg er "ferdig" her allerede :p Haha. Men skal fortsette i rolig tempo etterpå, altså ;)
 
Haha :) men det som er greia er at folk som f eks får baby ser at her er mykje liv i forskjellige terminforum osv.

Og på google kjem det opp ting vi skravle om, når vi sitter og maser om alt mellom himmel og jord.. :cool: noko som igjen betyr at fleire retter auga sine mot foruma.

Dei har jo også over ein lang periode mista veldig mange medlemmer til fb, spesielt etter ei omlegging.. då må dei jobbe for å få liv her igjen, og få forumet til å bli det det ein gong var :p
 
Haha :) men det som er greia er at folk som f eks får baby ser at her er mykje liv i forskjellige terminforum osv.

Og på google kjem det opp ting vi skravle om, når vi sitter og maser om alt mellom himmel og jord.. :cool: noko som igjen betyr at fleire retter auga sine mot foruma.

Dei har jo også over ein lang periode mista veldig mange medlemmer til fb, spesielt etter ei omlegging.. då må dei jobbe for å få liv her igjen, og få forumet til å bli det det ein gong var :p
Tror kanskje at det som funker best mot FB er å ha et såpass bra forum teknisk, slik det er nå. Lurer på hvorfor Juni 2012 ikke har "forsvunnet" til FB?
 
Vi er alle på topp 100 listen fortsatt, jeg er veldig overrasket over å finne meg der da jeg tok veldig tidlig kveld i går.
 
Vi er alle på topp 100 listen fortsatt, jeg er veldig overrasket over å finne meg der da jeg tok veldig tidlig kveld i går.
Du er da flink du vet du B. ;)
 
Tror kanskje at det som funker best mot FB er å ha et såpass bra forum teknisk, slik det er nå. Lurer på hvorfor Juni 2012 ikke har "forsvunnet" til FB?
Ja, litt rart :) men kanskje dei var flinkare til å skravle og ikkje sitte på face i utgangspunktet :)
 
Ja, kan jo være det var flere som hadde hengt her inne sammen som prøvere.
 
Back
Topp