Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh yeah!!Velkommen hjem! Hatt abstinenser på shopping eller?![]()
Er alltid sånn! Lite til meg og masse til dem!Hehe det er typiskmen så bra de fikk seg nye ting da
![]()
Haha, ja da er t abstinenserOh yeah!!Prøvde å logge meg på appen i et prøverom, men fikk bare opp serverfeil...
![]()
Haha...det er jo mange timer siden jeg trengte dere mest!Jeg er her, jeg er her!!!Kanskje litt sent men
![]()
Er blitt sånn her ogsåEr alltid sånn! Lite til meg og masse til dem!Og aldri noe til mannen! Haha
![]()
Haha...det er jo mange timer siden jeg trengte dere mest!
Men veldig koselig at dere er på plass igjen!![]()
Så snill du er da..Er blitt sånn her ogsåmen mannen får mer enn meg
![]()
Hehe...hyggelig det!Ja, bedre sent enn aldri![]()
Hehe...vet hvordan det er!Er ikke snillfinner ingenting til meg selv
![]()
Håper det blir bedre når noen kg faller avHehe...vet hvordan det er!![]()
Ja, jeg finner mer klær til meg selv nå enn jeg noengang har gjort..Håper det blir bedre når noen kg faller av![]()
Ooii! Så flink du har værtJa, jeg finner mer klær til meg selv nå enn jeg noengang har gjort..
Har gått ned 25 kg siden fødsel, og ikke veid så lite siden videregående..
Det er deilig!! *måtte det vare*
Ja den oppskriften skulle jeg også hattJa, jeg finner mer klær til meg selv nå enn jeg noengang har gjort..
Har gått ned 25 kg siden fødsel, og ikke veid så lite siden videregående..
Det er deilig!! *måtte det vare*
Jeg hadde en dramatisk fødsel, og en bekymringsfull høst som gjorde at jeg raste ned..Ooii! Så flink du har værthva gjorde du for å få det til?
![]()
Den oppskriften vil du ikke følge om du leser svaret jeg ga Masala!Ja den oppskriften skulle jeg også hatt![]()
Åja var det etter detJeg hadde en dramatisk fødsel, og en bekymringsfull høst som gjorde at jeg raste ned..
Ikke med vilje for å si det sånn!![]()
Ikke noe å huffe for..Åja var det etter dethuff!
Ja vet detIkke noe å huffe for..
Går helt fint nå!![]()