Skravletråd Lag RØD Slankekrigen...

Så bra, Drømmeren :D :D Deilig med gode nyheter, må du bare ikke forhaste deg og ødelegge noe da :p

Vært på Kettlebells i kveld, og så fornøyd med at jeg økte fra 8 til 12 kg på alle øvelsene :) Steike tungt når den kula skal over hodet og slikt med kun en arm, men jeg holdt ut hele programmet...
Wohoo :D
 
Hehe, gjør ikke noe jeg ikke har fått klar signal på :)
Så flink du er da Saturnia :D
Gleder meg til kneet mitt er godt nok til at jeg kan hive meg på kettlebell igjen :)
 
Så dødt det er her...
Sladret dere bare forrige uke pga utfordringene? Eller begynner folk å bli lei hele krigen?? :p

(Får det merker jeg jeg er.....)

Er jo jobb nå jeg, nettopp hatt gresk youhurt med litt nøtter i og en proteinshake til frokost... Lader opp til nok en lang dag :p

Blir ingen trening i dag, men tenkte ta med meg begge ungene ut en tur etter jobb/BHG og leke litt, så jeg får bevegd meg litt!! Håper bare sola skinner, kjipt hvis ikke....
 
Jeg syns også det er dødt her..
Og ja jeg begynner også å bli temmelig lei av slankekrigen.. gleder meg til den er over nå :p
Jeg hadde ei skive med speilegg til frokost og litt biola :)
Blir ingen trim på meg i dag pga nikolai hadde noen flekker på hele kroppen i går.. og når jeg ikke visste om det var allergi eller noe annet så tok jeg ikke sjangsen på å bestille barnepass på Elixia..
Han fikk allergi medisin i går kveld og nå er flekkene mindre, så det var nok allergien igjen..
Mistenker at han ikke tåler ull undertøyet :/
 
Jeg er i Valdres på skoletur! Og i går gikk vi 7,5 !!!!!! timer på ski! Og idag gikk bi 4 timer!!!! Begynner å bli skutt!!! Gleder meg til hjemreise i morgen!
 
Ikke noe trim på meg i dag... Vesla er heme fra barnehagen pga 4 års kontroll... Gidder ikke kjøre frem og tilbake så mange ganger hehe. Og alt jeg spiser havner i dassen... Morro:confused: Håper bare ikke jeg byner spy, for det hater jeg!!! Har da fått spist, men tviler på det er noe igjen der gitt....
 
Jeg er i Valdres på skoletur! Og i går gikk vi 7,5 !!!!!! timer på ski! Og idag gikk bi 4 timer!!!! Begynner å bli skutt!!! Gleder meg til hjemreise i morgen!

Håper du legger det inn på ukens utfordringen da :p Hehe...

Høre litt tøft ut, skjønner du er sliten :oops:
 
Ikke noe trim på meg i dag... Vesla er heme fra barnehagen pga 4 års kontroll... Gidder ikke kjøre frem og tilbake så mange ganger hehe. Og alt jeg spiser havner i dassen... Morro:confused: Håper bare ikke jeg byner spy, for det hater jeg!!! Har da fått spist, men tviler på det er noe igjen der gitt....


Off da, men bedre enn å spy ja.. Der er jeg enig med deg :confused:
God bedring hvertfall...
Jeg skal trene i morgen tidlig igjen så får legge meg straks ;) Opp kvart på fem i morgen tidlig da!!
 
Jeg er i Valdres på skoletur! Og i går gikk vi 7,5 !!!!!! timer på ski! Og idag gikk bi 4 timer!!!! Begynner å bli skutt!!! Gleder meg til hjemreise i morgen!
Ja dette må du få me i ukesutfordringen :D
Knall flink er du.. skjønner godt du er skutt ;)
 
Ikke noe trim på meg i dag... Vesla er heme fra barnehagen pga 4 års kontroll... Gidder ikke kjøre frem og tilbake så mange ganger hehe. Og alt jeg spiser havner i dassen... Morro:confused: Håper bare ikke jeg byner spy, for det hater jeg!!! Har da fått spist, men tviler på det er noe igjen der gitt....
God bedring, håper det gir seg fort :)
 
Off da, men bedre enn å spy ja.. Der er jeg enig med deg :confused:
God bedring hvertfall...
Jeg skal trene i morgen tidlig igjen så får legge meg straks ;) Opp kvart på fem i morgen tidlig da!!
Så flink du er da :D
Jeg skal levere nikolai i bhg så ta en tur til elixia og prøve å få trent kneet med ergometersykkelen og lårpress ihvertfall også tar jeg muligens noen øvelser for overkroppen også mens jeg er der tenker jeg ;)
 
Denne magen altså... Jeg får ikke gjort så mye med det da... Men spiser det jeg skal, innbiller meg at da får ikke magen så sjokk når dette er over... Haff!!!
 
I dag sykla jeg på ergometersykkel i en time også hadde jeg styrke utenom:
15*3 på hver av disse:
Vertical traction
Rotary torso
Pullover
Abdominal
Abductor
Horiz.leg press
Arm curl

Deilig å endelig få trent litt igjen :D
Ble ca 1 time og 50 min totalt i dag :)
Senere skal jeg rusle ned til ei venninne på homeparty... er bare en tur på maks 5 min en vei, men er bare oppover og nedover bakker.. så tar med meg krykkene som backup :p
Om jeg klarer disse bakkene uten problemer så kan jeg sikkert begynne å gå turer igjen..
Vil bare ha grønt lys av fysioterapauten i morgen siden det er på asfalt og det er så mye bakker ;)
Men regner med jeg får lov om jeg klarer da.. bør jo være bra å bevege seg mest mulig tenker jeg :)
 
Flink du er Drømmeren :) Pass på så du ikke faller på isen nå da... ;)
Hehe will do.. fysioen kommer nok til å si ifra om jeg gjør for mye.. regner med han spør meg når jeg kommer dit om jeg har sykla og hvor mye ;) ellers går jo ikke øvelsene på overkroppen ut over kneet da ;)
Så er bare 3 ting av det jeg gjorde i dag som kjennes i kneet ;)
 
overdriver ikke.. trener ikke mer enn jeg vil selv.. er det en dag jeg ikke orker, så dropper jeg trening den dagen ;)
 
Veldig dødt her.. men jeg skriver nå for det...
I dag har jeg trent ca 40 min hos fysioen også fikk jeg klarsignal på at jeg kunne gå turer..
Måtte bare tilpasse meg fart og lengde etter hvordan kneet mitt var.. så da skal jeg gå tur..
Om det blir i dag eller i morgen gjenstår og se..hehe..
Men er nydelig vær ute nå da, så mulig jeg prøver i dag ;)
 
Back
Topp