Hårfarge?

Fru.Kongshaug

April 2013s nerd!
VIP
Hvilken farge har du på håret ditt?
Og er det din naturlige? Evt hva er din naturlige hårfarge?

Nå er håret brunt, men er opprinnelig oransje/rød.

Jeg har mørkebrunt hår med litt innslag av kastanje hist og pist! :)

Jeg har vel til vanlig kommunegrå/mørk blond.

Liker meg best som brunette. Hadde det lyst en stund så har vært hos frisøren en gang etter det, så er ikke såå brunt som jeg vil ha det nå.. Men det skal fikses snart;)

Som i litt gråe hår??
Æsj, ser de av og til her også, aberet med mørkt hår og bikk 30 :p Napper de jeg, er så få enda, håper de holder seg sånn leeeenge altså!!!!
Som i gråe hår, ja! Jeg var 25 da jeg fikk mitt første, så kommer nok til å være helt hvit i håret innen jeg fyller 40 :(

Jeg har egentlig lysebrunt, men farger det i en mørkere brunfarge...
Har fått en fin ettervekst nå, for har ikke turt å farge håret like mye i svangerskapet.
Vurderer å farge det igjen nå... men må liksom farge det igjen når terminen nærmer seg...hmm what to do hehe
Har dere som farger håret farget det like ofte i svangerskapet?

Jeg har naturlig blodt/mørk blondt hår. Striper det hos frisøren av og til så det ikke skal se så tamt og livløst ut. Ser så fort fett ut hvis jeg ikke striper det litt :)

Jeg har egentlig lysebrunt, men farger det i en mørkere brunfarge...
Har fått en fin ettervekst nå, for har ikke turt å farge håret like mye i svangerskapet.
Vurderer å farge det igjen nå... men må liksom farge det igjen når terminen nærmer seg...hmm what to do hehe
Har dere som farger håret farget det like ofte i svangerskapet?

Ikke noe problem med farging:)
Bare pass på at du lufter godt om du gjør det hjemme :)

Jeg er lys blond :) Litt mørkere naturlig men pleier som regel å stripe det:) Burde blitt gjort igjen, men spørs om jeg gidder å ta meg råd til en frisørtime nå før fødsel!! =)

Har alltid hatt lyst på brunt hår da, men kler det IKKE!! :/

Lys blond og det er min naturlige farge.... har alltid vert helt hvit,til barna begynte å komme så ble det litt mørkere:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg har mørk brunt hår, pleier og farge det i kastanje :) har igrunn ikke helt peil på hvilken farge som er ekte fargen min :p men ble født med svart hår da :)

Jeg har naturlig blodt/mørk blondt hår. Striper det hos frisøren av og til så det ikke skal se så tamt og livløst ut. Ser så fort fett ut hvis jeg ikke striper det litt :)
akkurat det samme her :)

Tja.... hvordan skal jeg beskrive det da? hmmm....
Er mørkeblond med lyse blonde striper... Det er min naturlige farge ettersom håret blir bleika om sommer'n.

min naturlige farge er kommunegrått eller musegrått... mørk blond kaller de det vel hos frisøren... men det er ikke sånn super fin farge så jeg har blonde striper, eller highligths som det så flott heter på "fagspråk" :p he he... lurer på og farge det lyyys brun, men sambo vil ikke, han liker blondiner se :p

Jeg var blond når jeg var liten, så ble det bare mer og mer "kommunegrått" som noen kaller det, men stripte håret mitt lyst helt til jeg var 19 år. Da tok jeg å farget håret brunt, og blir aldri å gå tilbake. Jeg farger håret selv, og kjøper den mørkeste brunfargen de har, altså den som er FØR svart :)

Jeg er mørk blond. Pleier å farge det rødt, men etter at jeg fikk lillemor begynte jeg med lyse striper siden det ikke trenger like mye vedlikehold. Akkurat nå holder jeg på å la stripene vokse ut så jeg kan begynne å farge det rødt igjen :) Jeg blir så blass med disse stripene.

Back
Topp