Påmeldte termingruppekonkurransen:

Har vært så mye siste tiden... Sykdom,mannen har vært ute å reist i forbindelse med jobb,knert som roter på natten og alt det andre som hører med hus og 4 barn :)
Skjønner deg godt da ja! Utslitt når kvelden kommer kan jeg tenke meg :p
 
Har vært så mye siste tiden... Sykdom,mannen har vært ute å reist i forbindelse med jobb,knert som roter på natten og alt det andre som hører med hus og 4 barn :)
Og det er absolutt gyldig grunn til å ikke henge her!:)
 
Kan noen se hvor mange innlegg jeg har? Får ikke sett det fra padden eller mobilen
 
Har vært så mye siste tiden... Sykdom,mannen har vært ute å reist i forbindelse med jobb,knert som roter på natten og alt det andre som hører med hus og 4 barn :)

Vi har savnet deg da! Har jo merket at du ikke har vært her like mye :)
 
Tenkte jeg skulle dytte denne, for å se om alle som har meldt seg på er aktive..

Og jeg ser at lilletitti ikke har postet noen innlegg etter at konkurransen startet. Det bør vi vil si ifra til Janet slik at hun fjernes fra deltakerlista?
 
Tenkte jeg skulle dytte denne, for å se om alle som har meldt seg på er aktive..

Og jeg ser at lilletitti ikke har postet noen innlegg etter at konkurransen startet. Det bør vi vil si ifra til Janet slik at hun fjernes fra deltakerlista?
Ja, der sier du noe..Godt du følger med! Ja,er dealen at det skal meldes fra til Janet hvis vi observerer at noen som har meldt seg på ikke har fått bidratt med noe? Kan ikke helt si jeg husker reglene på rams, jeg bare skriver og skriver :p
 
Ja, der sier du noe..Godt du følger med! Ja,er dealen at det skal meldes fra til Janet hvis vi observerer at noen som har meldt seg på ikke har fått bidratt med noe? Kan ikke helt si jeg husker reglene på rams, jeg bare skriver og skriver :p

Haha, samme her :p Men ettersom det er et minimumskrav så må vi vel si ifra? Spesielt siden hun ikke har vært her siden 26 februar! Da får vi jo opp snittet enda mer! :D
 
Tenkte jeg skulle dytte denne, for å se om alle som har meldt seg på er aktive..

Og jeg ser at lilletitti ikke har postet noen innlegg etter at konkurransen startet. Det bør vi vil si ifra til Janet slik at hun fjernes fra deltakerlista?
Godt observert:) vi bør si ifra ja:)
 
Tenkte jeg skulle dytte denne, for å se om alle som har meldt seg på er aktive..

Og jeg ser at lilletitti ikke har postet noen innlegg etter at konkurransen startet. Det bør vi vil si ifra til Janet slik at hun fjernes fra deltakerlista?

da må vi si ifra så vi får opp snittet :) og det er vel 5 om dagen minimum, så da kan a bare tas vekk :)
 
Back
Topp