Ønsker meg ny(ere) STOR bil!

Gompi

Forelsket i forumet
Til dere som får barnevogna inn på langs i bagasjerommet, uten å legge ned seter eller demontere vogna helt,
HVA SLAGS BIL HAR DERE? (og hva slags vogn har dere?)

I bilen jeg har nå går vogna akkurat inn hvis jeg legger den på en bestemt side og tar av ett hjul. Litt styr med andre ord...
Jeg sikler på en mercedes e-klasse. Har hatt det før og vet at den har plass til ei slik vogn som jeg har nå. Men den koster jo litt da, så hadde vært interresant å høre hvilke andre modeller som kan være aktuelle. :)
 
Her har vi en VW passat - vi har god plass til vognen + annen baggasje i baggasjerommet :)
 
Hehe du kunne kjøpt min gamle 87 mod ;)

Vet dessverre ikke åssen bil som er stor nok, skulle gjerne vist det selv.
 
Her har vi en VW passat - vi har god plass til vognen + annen baggasje i baggasjerommet :)

I en Passat? Jøss jeg trodde den var trang...
Men får du vogna inn på langs? Litt viktig for meg, for jeg skal ha et hundebur ved siden av :)
 
Hehe du kunne kjøpt min gamle 87 mod ;)

Vet dessverre ikke åssen bil som er stor nok, skulle gjerne vist det selv.

Hehe - jeg har gammal bil sjøl men eldre enn 87 mod er den faktisk ikke ;-)

Men, de gamle bila var jo såå mye mer romslige enn de nye. Likte når bila var firekanta jeg hehe ;-) Nå hørtes jeg gammal ut... :)
 
Vi har VW Touran....god plass! :D
Hadde også god plass i våre tidligere biler, Saab stasjonsvogn og Audi A6 stasjonsvogn..:)
 
Trenger større plass selv. Så henger meg på denne :) men vi trenger mer plass i baksetene :p
 
Vi har emmaljungavogn og hundebur side om side uten å demontere noenting i en ford s-max ;)
Utrolig god plass i den, også inni bilen. Mellom mitt førersete og baksetet er det danseplass (mennjeg er bare 1.60 høy da..)

Hvert baksete kan reguleres uavhengig av hverandre, akkurat som fremsetene.
 
I en Passat? Jøss jeg trodde den var trang...
Men får du vogna inn på langs? Litt viktig for meg, for jeg skal ha et hundebur ved siden av :)
Vi har iallefall god plass i den. Får både vognen på langs og på tvers, hehe. Men så har ikke vi den største vognen tror jeg ;) Hvis du/dere evt skal kjøpe er det jo bare å ta med barnevogn og hundebur å teste at det passer i en bil dere kunne tenkt dere - se om det passer eller ikke ;)
 
Passat er da en stor stasjonsvogn. Vi hadde vogna på langs og god plass ved siden av. Vi hadde emmaljunga mondial duo. Mercedes er jo ikke stor, min vennine hadde den og samme vogn, hun hadde mindre plass i bagasjen og ikke minst inne i bilen. Den ble solgt rimelig fort da den bare var irritasjon...
 
Vi har emmaljungavogn og hundebur side om side uten å demontere noenting i en ford s-max ;)
Utrolig god plass i den, også inni bilen. Mellom mitt førersete og baksetet er det danseplass (mennjeg er bare 1.60 høy da..)

Hvert baksete kan reguleres uavhengig av hverandre, akkurat som fremsetene.

Jeg signerer, jeg har en ford galaxy og har MASSE plass i bagasjen, har ei emmaljunga vogn som går i lengderetningen og masse plass igjen..... og som sagt plassen mellom setene i baksetet er GENIAL..... angrer ikke ett sekund på kjøpet :)
 
Jeg kjører en Toyoya corolla og får plass til min Emmaljunga Edge Duo i den:) Men, da er det ikke plass til mye annet da....Mannen har WV passat og den er det god plass i :) Men, vi sikler på ny bil...Har lyst til å kjøpe oss Skoda superb, og en varebil med 3 seter framme som mannen kan bruke fram og tilbake på jobb og div småkjøring. Trenger jo ikke to personbiler igrunn..
 
Jeg kjører en Toyoya corolla og får plass til min Emmaljunga Edge Duo i den:) Men, da er det ikke plass til mye annet da....Mannen har WV passat og den er det god plass i :) Men, vi sikler på ny bil...Har lyst til å kjøpe oss Skoda superb, og en varebil med 3 seter framme som mannen kan bruke fram og tilbake på jobb og div småkjøring. Trenger jo ikke to personbiler igrunn..

superb så je på oxo, genial plass i den :) hadde absolutt kjøpt hadde je fått tak i ei brukt stasjonsvogn.... men nå begynner de nok å komme inn :)
 
Ford Mondeo har og veldig god plass i bagasjen. :)
 
Anbefaler Ford s-max :) Alternativ en Galaxy (må være av nyere dato!) :)
 
Jeg har en rav4 og vognen tar så å si hele bagasjerommet.. Skulle hatt ny selv :p
 
Vi har en ny Volvo V70 og har et stort bagasjerom med god plass til vogn og annet. Men fyller bagasjerommet klarer jeg alltid nesten uanset hvor lenge vi skal være borte - haha! ;)
 
Vi har opel vectra 07, og det er kjeempe god plass både i bagasjerom og inni bilen:) kjempe fornøyd!
 
Back
Topp