Sydentrille *hjelp*

MaryLou

Juni12s energiske <3
VIP
(samme som på generelt)

Vi blir nok å droppe å ta med barnevogna når vi skal til syden i april og tenker heller å invistere i en trillevogn - men aner ikke hvor jeg skal begynne å lete i jungelen?


Er det noen som har noen tips? :)
Hva kan dere anbefale og hvorfor.. og hva slags pris ligger det på?
(putt gjerne på bilde om dere har)
 
Ingen erfaring. Men jeg syns reisetrillen til simo ser fin ut? Og jeg tror den har full liggestilling, og det er jo bra:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ingen erfaring. Men jeg syns reisetrillen til simo ser fin ut? Og jeg tror den har full liggestilling, og det er jo bra:)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja.. må ha full liggestilling! :)
Skal sjekke ut Simo sin.. syns bare det er helt ville prisforskjeller... føler jo at det å bruke 600-700 kr blir litt for dårlig når det fins reisetriller som koster opp mot 4000 kr.
Men det er litt vel stivt for oss gitt :p
 
Jeg synes prisene er helt ville for enkelte reisetriller...Lite vogn for mange penger på en måte :p Men jeg satt og sikker litt på Quinny Zapp Xtra...Lott funky utseende men den ser veldig kjekk ut. Vendbar og full liggestilling! Det er det nesten ingen triller som har. Men aner ikke hvilke butikker som evnt forhandler den....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hjelper nok ikke mye men jeg sikler på babyzen yoyo :)
Ville sjekket litt på finn.no :) kan hende dere snubler over noe bra og billig der :)
 
Hjelper nok ikke mye men jeg sikler på babyzen yoyo :)
Ville sjekket litt på finn.no :) kan hende dere snubler over noe bra og billig der :)

Hvorfor sikler du på den?
Hva er det med den som de andre ikke har?
Hva er prisen?
:)

*rene forhøret dette jo* :p
 
Hvorfor sikler du på den?
Hva er det med den som de andre ikke har?
Hva er prisen?
:)

*rene forhøret dette jo* :p
Det er den minste reisetrillen, så liten lagt sammen at den går som håndbagasje, hjulene skal vist være veldig stødige og man kan bytte trekk (farge) :p
Det viktigste for oss er str, hjelper veldig på at den virker veldig bra også :)
Den koster 3000 på lilleprinsen eller noe sånt
 
Jeg synes prisene er helt ville for enkelte reisetriller...Lite vogn for mange penger på en måte :p Men jeg satt og sikker litt på Quinny Zapp Xtra...Lott funky utseende men den ser veldig kjekk ut. Vendbar og full liggestilling! Det er det nesten ingen triller som har. Men aner ikke hvilke butikker som evnt forhandler den....


Sent from my iPhone using Tapatalk
De har den på babycare.no blant annet ;)

evt sjekk ut babyjogger city mini. Den ser også ganske grei ut. Litt mer solid enn quinnyen synes jeg
 
Det er den minste reisetrillen, så liten lagt sammen at den går som håndbagasje, hjulene skal vist være veldig stødige og man kan bytte trekk (farge) :p
Det viktigste for oss er str, hjelper veldig på at den virker veldig bra også :)
Den koster 3000 på lilleprinsen eller noe sånt

Sjekket ut vogna på youtube.. den var ganske rå størrelsesmessig sett.. men den går ikke helt ned i liggestilling da :rolleyes:
Vil jo gjerne ta vogna skal være god for Felix å sove i også. :)
Nedfellbar 140 grader sto det. Er ikke helt sikker på hvor langt ned det er..?

Ellers så den veldig bra ut!
 
Åssen er det med pris og triller da?

Vil det lønne seg å bruke litt penger på en trille, eller duger de til under 1000 lappen også?
Vil gjerne ha noe av bra kvalitet som vi blir fornøyd med, men så har vi studentinntekt enda dessverre..
:oops:
 
Vi har simo trille 487 (tror kjeg den heter) som vi kjøpte til storebror på babyshop. Da kosta den rundt 2000 iallefall. Det er en helt grei trille. Ikke god på snøføre (altså upløyde fortau), men er god på asfalt. Den blir ikke bitteliten sammenlagt da dessverre.

Men den er gått ut av produksjon tror jeg, men kan sikkert finne noe på finn.
Jeg tror dere kan finne en god brukt trille også. Må ikke være nytt.

Jeg tråler finn selv jeg, for har lyst på ny sportsvogn.... Synes emmaljungaen blir så tuuung :eek:
Men må får frøkna panikk av å sitte vendt fra meg da, og de fleste triller/sportsvogner er bare fremovervendte... :(
 
Jeg må innrømme at den BABYZEN YOYO frista litt også nå, fordi man kan ta den med rett inn på fly. Man hører jo mange skrekkhistorier om ødelagte vogner etter flyturer. Her så har man kontroll på vogna til enhver tid.

Og så denne videoen:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ar4ofs_sf8Y

Og ser jo at den kommer ganske langt ned. Tror ikke Felix vil få noe problem med å sove der :)



BabyZen-Yoyo-Colores.png
 
Så forresten at Maclaren Techno XT er på toppen av pollen på barnevognguiden.no når det gjelder reisetriller. Prisen på den er ca 3000,-

Maclaren-Techno-XT-Crown-Blue1.jpg
 
Jeg elsker trilla mi!! Tfk buggster dyr, men vært hver eneste krone :)
Det eneste negative er at den er litt lang, men den blir smal og flat. Jeg mener det er nesten full liggestilling i den.
 
Sjekket ut vogna på youtube.. den var ganske rå størrelsesmessig sett.. men den går ikke helt ned i liggestilling da :rolleyes:
Vil jo gjerne ta vogna skal være god for Felix å sove i også. :)
Nedfellbar 140 grader sto det. Er ikke helt sikker på hvor langt ned det er..?

Ellers så den veldig bra ut!
Her er det litt bedre info om den, av en privatperson som elsker vogner og som har testet den http://blogg.alltforforaldrar.se/alltombarnvagnar/2012/12/babyzen-yoyo-2/

Har ei vennine som syns carena sin trille er veldig bra, og den er ikke så dyr heller.
 
Vi har simo trille 487 (tror kjeg den heter) som vi kjøpte til storebror på babyshop. Da kosta den rundt 2000 iallefall. Det er en helt grei trille. Ikke god på snøføre (altså upløyde fortau), men er god på asfalt. Den blir ikke bitteliten sammenlagt da dessverre.

Men den er gått ut av produksjon tror jeg, men kan sikkert finne noe på finn.
Jeg tror dere kan finne en god brukt trille også. Må ikke være nytt.

Jeg tråler finn selv jeg, for har lyst på ny sportsvogn.... Synes emmaljungaen blir så tuuung :eek:
Men må får frøkna panikk av å sitte vendt fra meg da, og de fleste triller/sportsvogner er bare fremovervendte... :(
Nå kupper jeg tråden litt her MaryLou, tilgi meg :) Men du har ikke vurdert Teutonia da? Tror både mistral og spirit s3 kan vendes framover. Spirit virker ikke så stor utifra hva jeg kan se på bilder i alle fall:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Følger med her jeg, siden jeg lurer på det samme ;)
 
Nå kupper jeg tråden litt her MaryLou, tilgi meg :) Men du har ikke vurdert Teutonia da? Tror både mistral og spirit s3 kan vendes framover. Spirit virker ikke så stor utifra hva jeg kan se på bilder i alle fall:)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kupp i vei :p
Tar imot alle tips jeg!
:D
 
Back
Topp