Hva har dere handlet

- Philips AVENT breast pump manual
- Philips AVENT Philips AVENT Breast Milk Storage Cups
- Philips AVENT bottles
- PHILIPS AVENT Breast Pads

Det var noen av de søkeordene jeg gav til samboeren min når han skulle bestille :) han sendte meg bare linker (han er i Nordsjøen på jobb) på tingene han fannt som var billigst og så godkjente jeg dem :)

Perfekt! Skal teste ut søkeordene å se hva jeg finner. Er det forresten tungvint med manuell brystpumpe? Hvordan fungerer det liksom?
 
Perfekt! Skal teste ut søkeordene å se hva jeg finner. Er det forresten tungvint med manuell brystpumpe? Hvordan fungerer det liksom?
Jeg pumpa ikke så mye så da var de ikke noe stress, men viss du må pumpe mye så tror jeg elektrisk er best.. Helt ærlig så ville jeg ventet å se hvordan amminga gikk før jeg invisterte i elektrisk iallefall...


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Jeg pumpa ikke så mye så da var de ikke noe stress, men viss du må pumpe mye så tror jeg elektrisk er best.. Helt ærlig så ville jeg ventet å se hvordan amminga gikk før jeg invisterte i elektrisk iallefall...


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Takk for tips. Da skal jeg se hvor billig jeg får tak i en manuell, og hvis jeg MÅ ha en elektrisk får jeg heller kjøpe det seinere. Blir så stressa av å ikke være litt forberedt :p
 
Takk for tips. Da skal jeg se hvor billig jeg får tak i en manuell, og hvis jeg MÅ ha en elektrisk får jeg heller kjøpe det seinere. Blir så stressa av å ikke være litt forberedt :p
Skjønner den. Kjøpte også manuell på forhånd sist. Da var det faktisk salg på apoteket..


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Har endelig fått setet til tripp trapp stolen i hus. Fikk gavekort til jul på barnas hus og kjøpte oss Stokke tripp trapp stol for det. Vi ville ha newborn settet som hører til stolen, sånn at vi kan ha lille med oss når vi sitter med bordet helt fra starten av og fannt et brukt et på finn til halv pris :)

Resultat:
ImageUploadedByTapatalk1361733917.886647.jpg

Veldig fornøyd! Nå er det bare sprinkelseng og litt diverse småting som gjenstår :)
 
Har endelig fått setet til tripp trapp stolen i hus. Fikk gavekort til jul på barnas hus og kjøpte oss Stokke tripp trapp stol for det. Vi ville ha newborn settet som hører til stolen, sånn at vi kan ha lille med oss når vi sitter med bordet helt fra starten av og fannt et brukt et på finn til halv pris :)

Resultat:
Vis vedlegget 5362

Veldig fornøyd! Nå er det bare sprinkelseng og litt diverse småting som gjenstår :)

Så bra :D
Vi har ikke noe sånt spisebord vi... så det er lite vits med tripp-trapp-stol hvor lillegutt bare blir sittende langt høyt oppe og alene for øyeblikket. Vi spiser all mat ved stuebordet! Så må nesten vente litt med den løsningen der!

Vi har også seng igjen, men fikk beskjed av farfar i går (kommende oldefar) at han gir 1000 kroner i "bursdaggave" til gutten sånn at vi kan kjøpe det vi trenger nå FØR han kommer. Det er jo praktisk! Så der er sprinkelseng og madrass i boks :D
 
Så koselig :) greit å få litt sponsing og gaver til alt som skal handles! Skal på IKEA om noen uker tenker jeg, kjøper seng og madrass da :)
 
Var på Ikea i går og kjøpte stellebord og hvitt saueskinn til å ha i vogna. :D et steg nærmere. :p

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70167218/

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/83235110/

Vi har også kjøpt det stellebordet.. :) var en feil på vårt da, var mye skrift på ulike språk som var stemplet på finsiden på platene og ikke på grovsiden... Og det går ikke å vaske bort.. :p nå er det skrudd sammen og så lenge siden vi kjøpte det.. så satte bare kurver over og håper det ikke plager meg senere.. heheh! Var gøy å skru det sammen da! =D
 
Vi har også kjøpt det stellebordet.. :) var en feil på vårt da, var mye skrift på ulike språk som var stemplet på finsiden på platene og ikke på grovsiden... Og det går ikke å vaske bort.. :p nå er det skrudd sammen og så lenge siden vi kjøpte det.. så satte bare kurver over og håper det ikke plager meg senere.. heheh! Var gøy å skru det sammen da! =D
Haha er det mulig :p så teit feil!
Vi kjøpte det brukt ved ren tilfeldighet, så slapp å skru! Hurra!
Men senga må jo skrus...
 
Haha er det mulig :p så teit feil!
Vi kjøpte det brukt ved ren tilfeldighet, så slapp å skru! Hurra!
Men senga må jo skrus...

ja, haha, synes det er i grunn ganske så kjipt =P men har funnet ut at om det plager meg for mye, så maler jeg platene brune - da står det i en da bedre stil til barnerommet - så vi får se hva det blir til =P
 
Skinn må jeg også kjøpe. Er dette greit eller? Forrige gang kjøpte jeg lammeskinn fra barnebutikk, men er ikke dette et allround.. Brukt til teppe osv??
Jeg kjøpte lammeskinnet mitt på Jysk faktisk..
 
Back
Topp