Vikt

Ja, det var stor og fin gutt :D Hvor gammel er han??

Asle skal på helsestasjonen i morgen, så jeg er spent på å se om han har lagt på seg litt nå som han får grøt :) Han er pitteliten i forhold til din Birk :p Veide rett under 7 kg for drøye 2 uker siden, og da var han rett over 5 mnd :)
 
Hehe, han er en stor og flott gutt ja! Hermine blir sikkert å veie 10kg når hun er ett år :p ;)

Hermine ble veid forrige uke, hun var da 7,2kg og 5,5 måneder :) Hun er slank og nett men ligger akkurat på normalkurven ;) Skal på 6 månederskontroll i neste uke, er spent på lengda hennes da!
 
Var på HS idag. Birk vägde 10,5 kg haha! Stor och fin! Vad väger era och hur gamla är dom?

For en fin vekt! :D
Store og fine gutter her og, men har ikke veid Lillebror på en liten stund nå. Da var han 7,5 kilo.
Storebroren var av den enda litt større typen - tipper Birk er ganske lik han :D
 
Flott vekt:)

Anette var 7100 sist hun ble veid:)
 
Skal på 4 måneders kontroll i morgen, så kan oppdatere mer nøyaktig da. Tipper han er rundt 8 kg, og 4 måneder gammel.
 
Så stor og flott gutt du har:D hvor gammel er han? Emmeth veide 7350 gram sist vi veide han. Skal på helsestasjonen i morgen, så oppdaterer vekten da:)
 
Tror jammen jeg har den minste babyen her :p:rolleyes: Og så jeg som syns han har blitt så stor og tung :p Lille nurket mitt blir til og med slått av jentene :po_O:D
 
Var på hs i dag, og Jenny har blitt 5, 5 mnd og nøyaktig 7900gr. Lita og tjukk akkurat som mamma'n sin <3 ;)
 
Arian veide 7320 gram i dag og var 66,5 cm lang.
 
Tror jammen jeg har den minste babyen her :p:rolleyes: Og så jeg som syns han har blitt så stor og tung :p Lille nurket mitt blir til og med slått av jentene :po_O:D
Hermine er også rimelig lita av seg ;) Hun er yngst, og minst, i barselgruppa! Men spenstig av dimmensjoner og kommer seg rundt med den nette kroppen sin :D :rolleyes:
 
Hermine er også rimelig lita av seg ;) Hun er yngst, og minst, i barselgruppa! Men spenstig av dimmensjoner og kommer seg rundt med den nette kroppen sin :D :rolleyes:

Han har de Michelin-mann lårene, og er ikke direkte mager for resten, men han er ikke så store karen likevel :) Han er ei uke yngre enn Hermine og er 7150 g og 66 cm :)
 
Birk är 5 månader om en uke :) Köpte stretchy maxi blöjor på Rema igår jätte bra om man har en liten knubbis och blöjan inte ska klämma mellan valkarna ;P Muminblöjor :p
 
Birk är 5 månader om en uke :) Köpte stretchy maxi blöjor på Rema igår jätte bra om man har en liten knubbis och blöjan inte ska klämma mellan valkarna ;P Muminblöjor :p
hehe, så lurt! Vi testa Up&Go fordi de bleiene har strikk i livet og er veldig behagelige...men de lekker når hun bæsjer o_O
 
hehe, så lurt! Vi testa Up&Go fordi de bleiene har strikk i livet og er veldig behagelige...men de lekker når hun bæsjer o_O

Det er jo no dritt da :eek:o_O Kjedelig når det går utover bilsete og vognpose og slikt :confused::(
 
Back
Topp