Har Dåke begynt

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Å vaske og ligge på plass nye og gamle klær til den lille? Har sortert litt etter storebror no, men litt i stusse på om eg skal vaske det og ligge det i kommode allerede no?
Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Hihi har ikke så mye klær at jeg fyller en vaskemaskin engang, så jeg må avvente.. men motvillig! =P hehehe

Her pusser vi opp soverom så alt bebiutstyret jeg har funnet frem ligger i kasser på gjesteromme. Men jeg sorterte ut klær etter storesøster allerede etter oul og vi fikk vite at det er en gutt :) jeg er en skikkelig redebygger så det hadde sikert vært i kommoder og klesskap dersom rommet var klart :D

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Har absolutt tenkt tanken, men tror jeg skal vente litt :-)

Hmm kanskje eg skal vente eg og då, siden Dåke ikkje er begynt heller;) bare redd tiden løper fra meg.:p 9 uker til storebror kom og kommer lillebror like tidlig er eg jo forsatt ikkje begynt på permisjonen:p

Klærne ligger i kommoden på badet, men har ikke vasket de enda. Tenkte eg skulle vente litt med det. Men har sortert dem i kommoden da, men deg er bare for å få en oversikt over hva vi har og ikke har av nødvendige klær :)

Har ikke kommet så langt som å se gjennom tingene enda jeg......

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg har vaska noe, og lagt det i skapet til storesøster, siden vi ikke har fått kjøpt komoden til lille prins enda. Men har rett og slett vært nødt til det, siden har arvet mye klær av en vennine som røyker så klærne lukta så røyk og det er ganske mye klær så må starte tidlig for at alt skal være rent og luktfritt til han kommer :)

Hah! Alt mitt ligger helt klart i kommodene ^^

Neeei, har ikke det... Har sortert dem, men de ligger i poser enda, siden alle soverommene, bortsett fra storebrors, fortsatt pusses opp. Så vi må gjøre ferdig det nye rommet til storebror og male frøkna sitt før jeg gidder å vaske klærne ;)

Neeei, har ikke det... Har sortert dem, men de ligger i poser enda, siden alle soverommene, bortsett fra storebrors, fortsatt pusses opp. Så vi må gjøre ferdig det nye rommet til storebror og male frøkna sitt før jeg gidder å vaske klærne ;)

Skal si du har litt av hvert å holde fingrene i :p hehe forstår at klesvasken ikkje haster;)

Skal si du har litt av hvert å holde fingrene i :p hehe forstår at klesvasken ikkje haster;)

Hehe, ja, vi kjøpte nytt hus i sommer, så har vi pussa opp i hele høst. Da jeg ble gravid og dårlig, ble det vanskelig å fortsette, dessverre... Men nå er formen bedre og jeg får gjort mer i huset og avlastet sambo mer :) Da kan han pusse opp, hehe ;)

Nope, har en pose med klær til nå med forskjellige str i, så den står på boden. Skal kjøpe skap til lille etterhvert, så blir nok ikke noe gjort før den tid. :)

Jeg har fryktelig lyst, men har ikke noe sted å legge det enda, så blir bare til at det havner i esken igjen:p

Hehe, ja, vi kjøpte nytt hus i sommer, så har vi pussa opp i hele høst. Da jeg ble gravid og dårlig, ble det vanskelig å fortsette, dessverre... Men nå er formen bedre og jeg får gjort mer i huset og avlastet sambo mer :) Da kan han pusse opp, hehe ;)
Så hærlig med nytt hus! Fint at du er bedre, då går det nok fortere:)

Jeg har jo ikke handlet noe enda :P

Då hadde eg blitt stressa:p hehe :)

Jeg føler jo jeg har kjempegod tid. Med førstemann var alt klar på denne tiden, vel og merke... Litt roligere nå! :D Men tenker å bruke vinterferien til å få det meste i hus. Det skal bli koselig :)

Back
Topp