Skravletråd for lag ROSA

Uff, så utrolig kjipt at de ikke har oppdatert

Jeg er ikke fornøyd med ukas innsats! Har ikke fått trent og har ikke spist bra! Har vært opptatt med en oppgave på skolen denne uken, som har tatt all ekstra tid! Kom hjem fra ei studievenninde nå, og er straks ferdig! Da håper jeg å få tid til meg sel igjen!! Hater sånne perioder! :(
Men super nedgang av deg sa, happy!!!! ;)
 
Takk chaba :)

Kjenner det er rett før jeg trekker meg fra hele greia her.. Blir absolutt ikke motivert av å føle seg ensom på et lag..
Skjønner at foll har mye å gjøre osv,men når man melder seg på en slankekrig så er halve greia motivasjon!
 
Takk chaba :)

Kjenner det er rett før jeg trekker meg fra hele greia her.. Blir absolutt ikke motivert av å føle seg ensom på et lag..
Skjønner at foll har mye å gjøre osv,men når man melder seg på en slankekrig så er halve greia motivasjon!
Kanskje vi skulle ha redusert til to lag de siste ukene? Vil det hjelpe motivasjonen til dere som er igjen?
 
Skjønner deg så godt Happy! Vi får prøve å holde litt liv her siste ukene!! ;)

Hva skal gjør du i helgen da?
Her er det kos med barna etter en lang uke med skolearbeid non-stop så og si! Også skal vi kose oss med taco i kveld tenkte jeg! Pleier å ha det på fredager, men siden det ikke ble det i går så får vi ta det igjen nå!! :)
Også tenkte jeg å dra med meg Barna på barnepass på avancia og få inn en god treningsøkt! Trenger det etter en dårlig uke!
 
Hørtes koselig ut :)

Har nettopp kjørt eldste i bursdag og nå skal vi spise pizza :) så blir det godstolen og "hver gang vi møtes" i kveld med honningmelon i godteskåla :)

Tenkte trene i morra sånn at jeg har fått opprettholdt målet mitt med trening to ganger i uka! :)
Minste må være hjemme da,for han og gubben har feber! :(
 
Kjedelig med sykdom!! Håper de blir fort friske!! Du får kose deg med pizza og tv i kveld da! ;) pleier å følge med på det programmet selv!
 
Da er jeg på vei til trening!
Kjenner jeg ble motivert til å gjøre en super innsats på ufordringen denne uka! Morsomt når du kan se hva de forskjellige aktivitetene gjør. (ihvertfall sånn ca..)
Du er med denne uken også du Happy? Vi er ikke så mange å ta av der, men!
Ha en super duper dag!! ;)
 
Sånn egentlig så er motivasjon på bunn i forhold til denne slankekrigen her,men kan nok tenkes jeg blir med på utfordringen..

Her er det møkkavær,men satser på å komme meg avgårde en tur til Spenst likevel i kveld!

Ha en fin dag chaba :)
 
Back
Topp