Lyst til å møte unge (20 åra) mødre i Oslo?

Sirimor

Blir kjent med forumet
Hei. Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å møte noen andre som er jevnaldrene med barn.
Har en datter på 5 måneder, og er 22 år.
Flere som vil møtes?
 
Jeg kunne kanskje tenke meg å møtes, men vet ikke om jeg tør :p Er 20 år og har en datter på to år :)
 
Hvorfor tør du ikke? Du ligger godt forran meg i morsrollen, så du kan nok lære meg en ting eller to =)
 
Kan sikkert bli med jeg :) er 22 og har ei på 8 mnd å 2 uker :)
 
Jeg vil også være med :) Er 19 år og gravid. Har termin i April :)
 
Så flott at dere vil bli med! :D Da er det bare å prøve å finne tid og sted =) Forslag? hva med å prøve å ungå midt i byen? kanskje på et senter? om ikke noen vet om en fin kafe med plass til en del barnevogner da? =)
 
Hei igjen dere =) om vi skal få til et møte så trenger jeg svar så vi får bestemt noe ;)
 
Hvorfor ikke bare ta en dato? Lørdag 2 mars f.eks? Jeg er ikke så veldig lokalkjent, så kanskje noen andre kan komme med sted :)
 
Den 2 blir vanskelig for meg. Hva med søndagen etter? 10 mars? =)
 
så bra! =) er det fler som kan da? noen som har et sted de synes passer?
 
Hva med storo senter? Her er det parkeringsmuligheter for de som kommer med bil, og går t-bane, trikk og buss hit også. Eller et annet senter? Midt i byen kan kanskje bli litt for hektisk hvis vi er flere som skal treffes;)
 
Liker ideen om StorO! =) Da kan vi møtes på Jordbærpikene, der sitter det alltid mange mødre=)
 
Ja jordbærpikene er helt knall sted for oss med barnevogner;)
 
Da passer ikke den 10, søndager er det jo stengt. Hva med dagen før, lørdag 9? :)
 
Haha, sant! kan ikke lørdager. vi går på babysvømming midt på dagen, og det tar all vår energi resten av dagen ;) jobber folk? så vi ikke kan møtes midt i uka?
 
Hva med den 8/3? Det er en fredag;) har tid når som helst jeg også, men helst ikke onsdager.
 
Back
Topp