En slektning lar barnet sove i bil som sviver, du kan ikke se bilen fra huset deres!

tomgang er utrolig uansvarlig. Noen kan ta bilen!

Men sette bilen i garasjen, bre over pledd og snike inn babycall har jeg gjort mer enn en gang. Bilen er da uten nøkkel og babycall slår ut om en fot blir beveget på og vi bor veldig skjermen. Ellers forstår jeg hennes frustrasjon ang barn som ikke vil sove, men det er altfor uansvarlig.

Herregud sier jeg bare!! :(

Oi,helt utrolig. Hva har du sagt til hun? Da tror jeg at jeg hadde funnet andre metoder for å få barnet til å sove.
I vogn i gangen,eller hagen,rommet sitt eller noe .... Tenk om noe skjer? Rart hun ikke er redd for det,når hun ikke kan se bilen en gang. Mine barn sovner med en gang i bil,og våkner såfort jeg stopper den,men kan ikke la bilen stå på tomgang.... Da kjører jeg meg heller en ekstra runde :)

Samme her. Man går ikke fra et barn i bil på tomgang.. Det ble noen ekstra bli-kjent-turer i fylket på meg da junior var baby. Sovna han så måtte jeg jo kjøre så han fikk sovet det han skulle.
Har gått fra han sovende i bilen en gang og da sto bilen parkert rett utenfor utgangsdøra (vi kan omtrent parkere oppå trappa) og jeg hadde god sikt fra kjøkkenvinduet som var åpent. Samme var bilvinduet. Og dette var da han var over 2 år.

Hva med å kjøpe en vibrerende vippestol? Kanskje det har samme effekt? Ville heller brukt de pengene enn å la ungen sove alene i bil på tomgang,. Men hvis hun syns det er greit så ser hun vel ikke poenget med å kjøpe noe heller..

Hvis det er eneste mulighet for at barnet får sove, må hun faktisk sitte i bilen sammen med barnet. Det kan være livsfarlig, man går ikke fra barn i bil, iallefall ikke en bil som sviver. Idioti!

Er SÅ enig!! Da får jammen denne dumme kjerringa sitte i bilen sammen med barnet sitt om det er eneste muligheten!!! Får helt angst bare ved tanken på en liten bebis alene i en bil på tomgang - myyyye galt kan skje!!

Huff, da må hun ta med seg en god bok eller noe og sitte der...? Evt. kjøre..?

Huff, det er jo virkelig ikke bra å la ungen sitte der alene, tenk på alt som kan skje :O

Jeg hadde aldri gjort det!
Eneste gangen vi gjør det er når begge barna sover og jeg er alene i bilen med dem. Da løfter jeg først den ene ut og går kjapt oppi senga med henne, så henter jeg ungen som sitter igjen. Alt dette med bilen utenfor døra og sjelden jeg tør å la den gå på tomgang for det...hehe
Alle syns jg er litt pingle med sånt, men tar ingen sjanser!!!

Jeg sitter i bilen til lillegutt våkner. Jeg går ikke i fra han. Punktum.

Søstra til ei venninne av meg opplevde å se et barn brenne ihjel i en bil som sto på tomgang for endel år siden. Mamman skulle bare en kjapp tur inn på butikken, forlot barnet sovende i biln...å bilen tok fyr å ble overtent i løpet av et øyeblikk.. Va ikke sjangs å få barnet ut derifra:(

Søstra til ei venninne av meg opplevde å se et barn brenne ihjel i en bil som sto på tomgang for endel år siden. Mamman skulle bare en kjapp tur inn på butikken, forlot barnet sovende i biln...å bilen tok fyr å ble overtent i løpet av et øyeblikk.. Va ikke sjangs å få barnet ut derifra:(

Åh så utrolig fælt :(

Oi,helt utrolig. Hva har du sagt til hun? Da tror jeg at jeg hadde funnet andre metoder for å få barnet til å sove.
I vogn i gangen,eller hagen,rommet sitt eller noe .... Tenk om noe skjer? Rart hun ikke er redd for det,når hun ikke kan se bilen en gang. Mine barn sovner med en gang i bil,og våkner såfort jeg stopper den,men kan ikke la bilen stå på tomgang.... Da kjører jeg meg heller en ekstra runde :)

hun blir helt amper og går rett i selvforsvar når jeg prøver å stille spørsmål ved det. Vet ikke hvordan jeg skal få henne til å forstå.

Svive = bilen står på tomgang
Det er vel egentlig ikke lov å la bilen stå på tomgang heller. Jeg hadde reagert, og helt sikkert sagt noen ord.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Kan hende jeg hadde hvert så ekkel at jeg hadde ringt politiet og barnevernet en dag jeg viste at hun nettopp har forlatt ungen sin!
For noe burde absolutt gjøres så hun ikke gjør det igjen!

TS: Håper virkelig du prøver hardere å banke noe vet inn i nøtta på hun der!

Hæ?!? Også går hun? Vi sleit en periode vi og. Barnet vårt sovnet kunn på kjøretur. Men da satt alltid en av oss i bilen til hun våknet. Om d var 1time eller 3. I en bil på tomgang sitter ikke mine barn aleine.

Kan hende jeg hadde hvert så ekkel at jeg hadde ringt politiet og barnevernet en dag jeg viste at hun nettopp har forlatt ungen sin!
For noe burde absolutt gjøres så hun ikke gjør det igjen!

Helt enig. Så stygg hadde jeg faktisk vært.

Back
Topp