Valentines day...

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Feirer dere det?

Noen planer for dagen? eller overraske partneren med noe? :D

Vi feirer i utgangspunktet ingen merkedager sånn spesielt.
Mannen er den mest superromantiske du kan finne (NOT).
Han kom hjem på morsdag, vært på guttetur i helga, da hadde han med en eske spylevæske. Mente det var fin morsdagsgave..... jada :geek

Jeg prøvde i forkant å hinte om at jeg ville ha krølltang.. kansje jeg får det til valentines day :rolleyes:

Feirer dere det?

Noen planer for dagen? eller overraske partneren med noe? :D

Vi feirer i utgangspunktet ingen merkedager sånn spesielt.
Mannen er den mest superromantiske du kan finne (NOT).
Han kom hjem på morsdag, vært på guttetur i helga, da hadde han med en eske spylevæske. Mente det var fin morsdagsgave..... jada :geek

Jeg prøvde i forkant å hinte om at jeg ville ha krølltang.. kansje jeg får det til valentines day :rolleyes:
Hehehe :p spylevæske enda :p de har da bedre gaver på bensinstasjonene :p her feirer vi ikke noe slikt,kan skrive et kort til mannen,men forventer ikke noe tilbake. Mannen er også verdens mest romantiske mann,liksom :p

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Hahaha! Nei vi feirer ikke. Jeg håper alltids, men d blir ikke no.. :p

Ingen konkrete planer, men regner med det blir biff her i huset :) Selv synes jeg det er koselig med en unnskyldning til å gi gaver, men denne mnd er vi blakke. Kanskje jeg kjøper noe sjokolade og fyller opp badekaret med en masse bobler ;)

nei feirer lite her... mannen er ikke sånn romantisk heller hehe...
for min del hadde det vært koselig, men tviler på det skjer :P

Vi har ikke noe tradisjon på å feire det,men jeg pleier å foreslå å gå ut og spise,kino eller noe. Greit med et påskudd til å gjøre noe hyggelig :)

Jeg pleier å få en oppmerksomhet, men jeg synes egentlig at man heller kan gi den oppmerksomheten på en helt vanlig grå drittdag :) men alltid kosli med noe ekstra da!

Hehehe :p spylevæske enda :p de har da bedre gaver på bensinstasjonene :p her feirer vi ikke noe slikt,kan skrive et kort til mannen,men forventer ikke noe tilbake. Mannen er også verdens mest romantiske mann,liksom :p

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Det var ikke gave altså :P Men noe han fleipet med. Han kjøpte den forøvrig ikke på bensinstasjonen, for der er den svinedyr :S
Han hadde vært innom en plass hvor de hadde det, så da kjøpte han med siden jeg sa det var tomt hjemme.

Nope, her får jeg kunn gaver til, jul og bursdag av sambo. Finnes ikke Romantisk han gitt.
Er alltid jeg som må stelle i stand noe da isåfall.

Neeei, tror ikke vi skal feire noe sånt. Synes det er koselig med en liten gave da, men :P

Men jeg sa til kjæresten min for noen dager siden at "vi feirer ikke valentines, eller hva?" (for å spare penger), han bare "det har jo vært..."

Så jeg regner md at det ikke blir noen feiring.

Nei, vi blåser i det der. Kan heller ta en helt vanlig dag å være romantisk på...men når jeg tenker etter, så er vi ikke noe romantiske noen av oss.

Romantikken blomstrer ikke, men ungene kommer på løpende bånd for det om :laughing021

Tviler på at vi gir hverandre noe. Vi skal ut å spise i kveld da svigermor ville ha storebror på overnatting i natt, og så blir det filmkos hjemme etterpå. Vi kan si at det er Valentins-feiringen vår :)

Neeei, tror ikke vi skal feire noe sånt. Synes det er koselig med en liten gave da, men :P

Men jeg sa til kjæresten min for noen dager siden at "vi feirer ikke valentines, eller hva?" (for å spare penger), han bare "det har jo vært..."

Så jeg regner md at det ikke blir noen feiring.

Ha ha. De følger med de mannfolka..

Nei, vi dropper den feiringa der. Mannen min er veldig oppmerksom så jeg er godt vant med å få blomster og gaver ofte. Jeg er litt sær og liker ikke valentine av prinsipp. Synes det er blitt prakka på oss de siste årene av handelstanden.
Jeg er mer fan av hverdagsromantikken <3

Har ingen planer til Valentines, før har vi kost oss litt ekstra med god mat, gjerne biff og filmkveld. Mannen er veldig flink til å skrive fine kort, så pleier alltid å si at jeg ønsker meg det :) Har ikke tall på hvor mange kort jeg har fått fra han i løpet av alle årene...veldig koslig å sitte og lese det nå :) Så håper jeg får kort i år også, og det får han tilbake , pluss at jeg kokkelerer :)

Jeg har alltid feiret valentinsdagen med middag ute og bare gjøre dagen ekstra romantisk. Men kjæresten min nå virker akkurat livredd for den dagen, han skal jobbe overtid og gav meg penger til å dra ut og kjøpe nye bh da mine er altfor små.. Meget lite romantikk generelt her og dette hjelper ikke akkurat :(

Jeg har alltid feiret valentinsdagen med middag ute og bare gjøre dagen ekstra romantisk. Men kjæresten min nå virker akkurat livredd for den dagen, han skal jobbe overtid og gav meg penger til å dra ut og kjøpe nye bh da mine er altfor små.. Meget lite romantikk generelt her og dette hjelper ikke akkurat :(

Å,den var kjip.. Lommepenger liksom. Sikkert godt ment,med de kunne trengt en spark bak disse mannfolka.
Ikke mye hverdagsromantikk her heller. Jeg får sjokolade i jevne strømmer da,for han vet det hjelper på humøret når jeg er sliten.

Får ingenting her, skjønner ikke det. Det eneste han maser om hele tiden er sex og det får han ikke, og da gidder han liksom ikke å gjøre noe ekstra for meg heller..

Valentinsdagen er oppskryt :P Så her feirer vi den dagen veldig lite ja.

Back
Topp