Gratulerer med dagen

lykketrollet7

Forelsket i forumet
Gratulerer med dagen damer :) Håper dere får en fin dag!
Hva er planen i dag? Har dere fått noe oppmerksomhet? :)

Gratulerer med dagen damer :) Håper dere får en fin dag!
Hva er planen i dag? Har dere fått noe oppmerksomhet? :)

Gratulerer med dagen :-) vi skal ha Simone's farmor, farfar og oldemor på svineribbemiddag og daimiskake :-) Farmora prøvde å invitere alle barna sine med familier på middag men vi hadde planer alle sammen så da kommer de hit i stedet for :-) hva er dine planer?

Gratulerer :) Skal til moren min idag,blir koselig. Ingen oppmerksomhet,mannen er ikke her :(

Gratulerer med dagen! :)
Spennende med den aller første morsdagen da :D Jeg satte standarden ved farsdag før jul :p
Mannen skal kokkelere bagels, eggerøre og bacon til frokost nå når snuppa er lagt, så skal jeg få kinamat til middag :D :D :D (første gang siden fødselen så er spent på om snuppa tåler kinamatmelk) og så skal vi ha begge sett med besteforeldre på kaffe i ettermiddag. Mannen har laga OREOISKAKE til meg :dance011 :dance008 :cool05
Fikk pakke nå til morran, med en dvd og en cd. Flott gave det, men gleder meg mer til snuppa kan lage noe til meg :rolleyes: Tegninger og hjemmeperla smykker er jo bare det beste!!! ;)

Vi feiret morsdagen litt igår vi (mannen jobbet i natt, så det passer liksom ikke å feire i formiddag). Jeg fikk tulipaner og iPad!! :) :D i meste laget syns jeg, men men...

Idag skal vi først innom en oldemor (min farmor), så skal vi til svigersønn på middag. Jeg skal lage pavlova (bunnen lagde jeg igår, så bare å lage vaniljekrem og pynte idag).

God morsdag, alle sammen :)

Høres ut som at dere får en fin dag med godt selskap, gaver og kaker :)
Her er typen på jobb. Jeg og jentene er bedt bort til mine foreldre, skal ha utedag med bål, pølser, sånn deig (husker ikke hva det heter i farta :p ), kakao og marsmalows.

Eldste snuppa har malt en krussedull med glitter på i barnehagen som morsgave :)

Gratulerer m morsdagen til dere alle sammen:D Sambo og jentene har laget daimiskake og fastelavnsboller;):) Har ikke fått noen gaver ennå, akkurat stått opp omtrent;) Håper dere alle får en fin dag sammen m familien:)

Gratulerer med dagen alle mammaene:-)Høres ut som dere har planer for en hyggelig dag alle sammen:-)

Gratulerer med dagen alle!
Om en times tid skal vi til svigermormor på boller. Der dukker svigermor opp med eldste vår som har vært på overnatting der. Så til nå i dag har vi bare sløvet sammen med Daniel i dag. Skulle få en gave, men mannen min fant ikke det teppet jeg sa jeg ønsket meg - så vi skal gå i butikken i lag en dag i uka og finne det sammen.

Høres ut som at dere får en fin dag med godt selskap, gaver og kaker :)
Her er typen på jobb. Jeg og jentene er bedt bort til mine foreldre, skal ha utedag med bål, pølser, sånn deig (husker ikke hva det heter i farta :p ), kakao og marsmalows.

Eldste snuppa har malt en krussedull med glitter på i barnehagen som morsgave :)

nåååå, så søt hun er da! :rolleyes:

Gratulerer med dagen alle!
Om en times tid skal vi til svigermormor på boller. Der dukker svigermor opp med eldste vår som har vært på overnatting der. Så til nå i dag har vi bare sløvet sammen med Daniel i dag. Skulle få en gave, men mannen min fant ikke det teppet jeg sa jeg ønsket meg - så vi skal gå i butikken i lag en dag i uka og finne det sammen.
men da får du jo akkurat det du ønska deg hvertfall ;)

Gratulerer så masse med morsdagen, jenter! :D Litt spesielt med første morsdag, merker jeg :) Gleder meg til Asle blir stor nok til å skjønne hva det går i og man kanskje våkner opp til hjemmelaget kort og frokost på senga :D
Fikk liksom ikke feiret farsdag her i huset, for den søndagen hadde vi dåpen til Asle, så jeg får ta det igjen til høsten med full pakke da, for pappa'n fortjener virkelig en kosedag han også! :D
Har fått sove leeeenge i dag, og det var helt nydelig! :D:D Gruer meg til i morgen når pappa'n reiser igjen og det er slutt på å få seg en lur på formiddagen når jeg har sovet dårlig på natten. :(
Etter en daffete formiddag, og til dels ettermiddag, er det nå straks å gjøre seg klar til en tur til Asles mormor og oldemor for litt boller og kaffe :) Blir koselig det! :D
Ha en fantastisk fin dag, jenter!! :D

Gratulerer så masse med morsdagen, jenter! :D Litt spesielt med første morsdag, merker jeg :) Gleder meg til Asle blir stor nok til å skjønne hva det går i og man kanskje våkner opp til hjemmelaget kort og frokost på senga :D
Fikk liksom ikke feiret farsdag her i huset, for den søndagen hadde vi dåpen til Asle, så jeg får ta det igjen til høsten med full pakke da, for pappa'n fortjener virkelig en kosedag han også! :D
Har fått sove leeeenge i dag, og det var helt nydelig! :D:D Gruer meg til i morgen når pappa'n reiser igjen og det er slutt på å få seg en lur på formiddagen når jeg har sovet dårlig på natten. :(
Etter en daffete formiddag, og til dels ettermiddag, er det nå straks å gjøre seg klar til en tur til Asles mormor og oldemor for litt boller og kaffe :) Blir koselig det! :D
Ha en fantastisk fin dag, jenter!! :D
Hehe, den tiden er over her i huset selv om jeg har mannen her på ettermiddagene, er jo alene hjemme på dagtid så da må man bare holde ut etter lange netter :confused: :p Kaffe, myyye kaffe, er stort sett løsningen her ;)

Hehe, den tiden er over her i huset selv om jeg har mannen her på ettermiddagene, er jo alene hjemme på dagtid så da må man bare holde ut etter lange netter :confused: :p Kaffe, myyye kaffe, er stort sett løsningen her ;)

Er litt flinkere å komme meg tidligere til køys når jeg er alene her da, heldigvis ;) hehe Blir fort litt ekstra sofakos og voksentid nå når jeg har mannen hjemme ;):D Deilig med noen rolige kveldstimer, bare oss to <3
Men nå har han vært her i en drøy uke, så han drar igjen i morgen. Aner ikke når jeg får ham hjem igjen.. :(
Er ikke voksen nok til å drikke kaffe jeg enda, så det er ikke no alternativ her i gården ;):p Reagerer ikke Hermine på at du drikker det??

Er litt flinkere å komme meg tidligere til køys når jeg er alene her da, heldigvis ;) hehe Blir fort litt ekstra sofakos og voksentid nå når jeg har mannen hjemme ;):D Deilig med noen rolige kveldstimer, bare oss to <3
Men nå har han vært her i en drøy uke, så han drar igjen i morgen. Aner ikke når jeg får ham hjem igjen.. :(
Er ikke voksen nok til å drikke kaffe jeg enda, så det er ikke no alternativ her i gården ;):p Reagerer ikke Hermine på at du drikker det??
Hun gjorde det i starten, men nå reagerer hun særdeles sjeldent på noe jeg spiser :) Kun løk og sterkt krydder (taco!!!) hun fortsatt reagerer på! ...men er ikke slutt på mageknipen av den grunn, for hun reagerer på fast føde i stedet :confused: :eek:
...men drikker ikke mer en 2-3 kopper kaffe om dagen likevel da, delvis fordi jeg ikke er sååå kaffekjerring og delvis fordi for mye koffein i melka ikke er heldig for søvnen til snuppa :p

Gratulerer:-)

Vi feira med kake og middag ut i går:-)

Fikk dette nydelige kjedet
1_10073_MD_Loving-Familyandreg-2Parent-3Child-Small-Pendant.JPG
, daimiskake, fastelavnsboller med krem og pynt og hjertestrø som jentene absolutt skulle ha på til bollene til mamma og jentene hadde laget 2 flotte kort i barnehagen<3<3<3 Mathea hadde laget ett kort med en kattepus hu hadde perlet og limt på(hu er utrolig kreativ i barnehagen og til stor inspirasjon for de andre barne på avdelingen hennes, fikk vi høre på foreldresamtale)Blei så utrolig stolt:D Og neline hadde laget et superflott kort med maleavtrykk av skillpadde og delfiner og malt litt med pensel også:D:D Kunne ikke fått flottere gaver enn det<3 Herligt og høre gratulere med dagen, Mamma<3 Har hatt verdens beste dag:)

Fikk dette nydelige kjedet
1_10073_MD_Loving-Familyandreg-2Parent-3Child-Small-Pendant.JPG
, daimiskake, fastelavnsboller med krem og pynt og hjertestrø som jentene absolutt skulle ha på til bollene til mamma og jentene hadde laget 2 flotte kort i barnehagen<3<3<3 Mathea hadde laget ett kort med en kattepus hu hadde perlet og limt på(hu er utrolig kreativ i barnehagen og til stor inspirasjon for de andre barne på avdelingen hennes, fikk vi høre på foreldresamtale)Blei så utrolig stolt:D Og neline hadde laget et superflott kort med maleavtrykk av skillpadde og delfiner og malt litt med pensel også:D:D Kunne ikke fått flottere gaver enn det<3 Herligt og høre gratulere med dagen, Mamma<3 Har hatt verdens beste dag:)

For et nydelig smykke:-) Høres ut som du har hatt en kjempefin dag:-)

For et nydelig smykke:) Høres ut som du har hatt en kjempefin dag:)

Takk<3 Synes og det er utrolig flott:) Jeg har hatt verdens beste morsdag:D Håper du og har hatt en fiiin dag:)

Back
Topp