Babyshower leker!

Bakemester Harepus

★Juni12`s jentemamma★Februar2014`s Miss Opptatt★
VIP
Jeg skal planlegge 2 babyshowere nå i år å trenger tips på leker!

Er kun meg å 1 til som har barn fra før. Så må være litt tilpassa de uten barn!

Hjelp? Alle tips er gode tips :)
 
På min babyshower hadde hun som arrangerte det bedt alle som skulle komme om å ta med babybilde av seg selv, så blandet de dem på bordet og så måtte jeg gjette hvem som var hvem:)

Og så hadde de konkurranse hvor de skulle gjette hvor bred jeg var rundt midjen/magen. Jeg tok en tråd rundt magen min og målte og tok vare på min tråd. Så sammenlignet de andre sin tråd med min, den som var nærmes vant en liten premie.
Og så var det forskjellige spm til meg...Feks "hvor mange timer sover et nyfødt barn", eller "hva er gjennomsnittlig antall bleieskift hos en nyfødt baby"...Så fikk jeg poeng for hvert riktige;)
Er det jeg kommer på nå i første omgang ;)
 
På min babyshower hadde hun som arrangerte det bedt alle som skulle komme om å ta med babybilde av seg selv, så blandet de dem på bordet og så måtte jeg gjette hvem som var hvem:)

Og så hadde de konkurranse hvor de skulle gjette hvor bred jeg var rundt midjen/magen. Jeg tok en tråd rundt magen min og målte og tok vare på min tråd. Så sammenlignet de andre sin tråd med min, den som var nærmes vant en liten premie.
Og så var det forskjellige spm til meg...Feks "hvor mange timer sover et nyfødt barn", eller "hva er gjennomsnittlig antall bleieskift hos en nyfødt baby"...Så fikk jeg poeng for hvert riktige;)
Er det jeg kommer på nå i første omgang ;)
Smart ;-)
 
Babyquiz, tytteflaska kappløp, gjette hvem som er hvem på babybilder, hvor stor er magen, tippe når babyen blir født (med vekt, lengde og kl.slett) det var det jeg kommer på i farten:)
 
Babyquiz, tytteflaska kappløp, gjette hvem som er hvem på babybilder, hvor stor er magen, tippe når babyen blir født (med vekt, lengde og kl.slett) det var det jeg kommer på i farten:)
Ja, tippe når babyen blir født+vekt og lengde hadde vi også:)
 
Hvor mange babyrelaterte ting man kommer på i løpet av 5 min hadde vi i mitt... Og dem med flest tingfikk en liten premie :)
 
En kan også samle masse div babyutstur oppi en pose (som ikke er gjennomsiktig) så er det om å gjøre å finne ut hvilke ting det er på la oss si 2 min, med å ta honden nedi pose og kjenne seg frem:)
 
Mange fine tips dette :) gleder meg :)
 
Dytter. Trenger et par leker til :)
 
Back
Topp